Ranking the forummers

Haha, dat was te verwachten :sweat_smile:

Wow… :joy:
Edit: Waarom ben ik het meest upset dat @Michonne me een gold digger vindt??

3 likes

haha love it

2 likes

@morale @Rockabye @lapzwans Hoezo hoor ik op het Viva forum thuis? :sob:

Verder was kleine Marie een irritante snitch en ik ben niet vies van een petty like, dus die zijn heel begrijpelijk.

5 likes

Hahahah eerlijk gezegd heb ik random iemand aangeklikt want ik wist het niet :joy:

1 like

Ik moest lachen om de vraag :stuck_out_tongue_winking_eye:

Misschien ben je met jouw username het meest burgerlijk en bij Viva zie ik echt huismoekes voor me die veel rollen cadeaupapier op voorraad hebben (en washitape)

2 likes

Ik ben een huismoeke zonder voorraad cadeaupapier en washitape. Moeke zijn is wel een beetje wat ik doe, dus ik snap de voorsprong :joy:

5 likes

@Karl_Lagerfeld please nee stuur mij niet naar het songfestival

1 like

Bij @Penny_Lane heb ik heel vaak zoiets van oh komt ze weer aan hoor. Alleen daarentegen vind ik het een hele fijne lieve forummer die ik zeker heel erg kan waarderen en waar ik vaak van denk verdomme je hebt ook weer gelijk.
Ik vind het maar knap dat je altijd de tijd neemt om dingen te typen en te onderbouwen, hoewel ik ook wel eens een beetje Penny lane moe ben waardeer ik de eerlijkheid en ook het feit dat alles wat getypt wordt niet zomaar is en goed doordacht. Penny lane jij lijkt mij echt een hele lieve trouwe vriendin die echt voor iemand door het vuur gaat

9 likes

Wat een heerlijke vragen :joy:

1 like

Haha dit is zo moeilijk man. Ik heb echt geen idee, dus ik heb maar wat geklikt.

Wat een lieve post!

1 like

hoe leuk zou het zijn als deze resultaten in je topbadges zouden komen

kan iemand dat even coderen?

3 likes

Noooo weet je wel niet hoe raar het gaat staan als er staat dat ik als eerste op een onbewoond eiland doodga? :sob::sweat_smile:

6 likes

Waar kunnen mensen zich opgeven?

Lol, waarom zouden mensen mij negeren Als je mij in het echt tegen komt :joy:

Omdat als ik naast jou, de babe van het FF, ga staan praten, ik in het niet val :sob:

4 likes

denk dat eerst iemand weer poll vrijwilliger moet worden

Eigenlijk ben jij de enige van dat lijstje die ik zou herkennen en met opzet zou kunnen negeren hahaha

2 likes

@monkeyslut ik dacht dat het wel gezellig zou zijn met jou in een isoleercel, maar jij zou mij negeren :joy::joy:

13 likes