Dit klinkt in mijn oren zo sarcastisch
Oh Lightbox = wijn in mijn hoofd en ook dat je daarmee helemaal ok bent en het graag vertelt/stoer erover doet. Terwijl ik eerder denk: zelfdestructief.
Maar je bent een stuk jonger dan de rest hier geloof ik, misschien kont het daardoor.
Bedankt voor je uitleg! Het is absoluut niet mn bedoeling om er “stoer” over te doen, die tijd zijn we voorbij, haha.
~leeftijd weg~
Oh grappig, volgens mij zijn wij heel verschillend!
Ja, en ik weet niet of je dit nog steeds doet, maar stop eens met slapen met mensen die je niet ok behandelen! Je verdient gewoon het beste en niet minder, dus geef daar ook niet aan toe!
sorry ik wilde jou gewoon nog een keer stemmen. Hmm ik zit te denken wat ik je wil zeggen: je pols vind ik soms te random? Haha
Super lief
Zit in een traject en heb (groeps)therapie, dus working on it
Haha ja dat had ik ook niet verwacht!
Ik weet niet of ik het aandurf om van 25 mensen de waarheid te horen, maar dit is wel je moment…
Oh ik heb bij jou hypocriet gestemd omdat je altijd boos doet naar mensen die vlees eten en zegt dat je vegetariër bent terwijl jijzelf wel vis eet. Dat valt mij altijd op.
Maar verder vind ik je wel een gezellige forummer.
Ik vind het knap hoe jij altijd zo de-escalerend kan posten. Dan zijn er mensen die echt zo op je reageren: ‘WTF wat doe je!!!?’ en dan reageer jij echt zo van ‘ok’ terwijl ik helemaal in discussie zou gaan haha
Haha ja zo kun je het ook zien. Vertel @Luzarl ben je passive aggressive of boeit het je gewoon niks?
Ik ben in het verleden zo vaak in discussie gegaan op het forum em ik heb daar gewoon niet altijd meer zin in. Ik accepteer dan maar gewoon dat wat ik heb gezegd fout of raar is en ga verder met mijn dag!
Hahahha dit topic, geweldig, I want more
Als mensen het niet met je eens zijn betekent het niet per definitie dat wat jij zegt gek of raar is.
Ja dit is eigenlijk precies zo’n voorbeeld dat ik niet echt zin heb om te reageren omdat ik dan het idee heb ik dat ik moet verdedigen voor mn woordkeuze, dus dan laat ik het meestal liever gaan
Wat?
Ik snap wat je bedoelt haha. Was absoluut niet de bedoeling. Maar ja dat is het risico van een forum.