Ben wel benieuwd wat jullie nou precies met de ‘wie is een impopulaire mening’ vraag bedoelen
Lula is echt de collega die ik eng vindt want zo recht voor zn raap, maar die het wel opneemt als iemand een keer kutopmerkingen maakt ofzo?
Ja ik koos jou omdat ik eigenlijk niemand iets te zeggen heb, maar tegen jou zou ik me zonder schuldgevoelens laten gaan denk ik.
Je lijkt me vrij gehard.
Waar kun je je opgeven?
Jullie mogen me met alle liefde ranken.
DOE DAN! ik zit klaar.
Ik heb jou als grootste stoker en waarheid willen zeggen.
Ik zie je echt in elk topic zoveel posten over relaties en advies.
Het zijn altijd dikke epistelen die mij veel te lang zijn. Je schrijft ook alsof je alle wijsheid in pacht hebt wat betreft relaties en alles eromheen. En daar ben ik wat allergisch voor.
Daardoor als ik je naam alleen al zie staan denk ik:‘gaan we weer’ en scroll dan ook gewoon verder.
En wellicht zal je goed advies geven, ik kan je hierdoor echt niet meer serieus nemen en lees het dan ook niet.
Eens
Je krijgt ook mijn kind @Oprah ik vind jou de chillste moeder. En Vooral als t een jongetje is dan heb ik amusement forever dat ik een Limburgs accent sprekende zoon heb, m’n eigen rapper Sjors
Ik ben echt verbaasd dat er uberhaupt mensen zijn die hun kind aan mij af zouden staan, zou ik toch niet doen hoor
en ik ben ook wel benieuwd naar welke waarheid je me zou willen vertellen @Mevr.Stemband
Dat je een enge pop bent!!
hahahaha
Kom maar met je redenen. Nu is je kans om een opstel te schrijven
Omdat je deze niet kan winnen heuj!
Nee snap wel dat het niet iedereen z’n ding is. Logisch toch
Ik heb echt alles op 3 forummers ingevuld omdat ik bij de Rest geen beeld heb. Hypocriet enzo heb ik maar iets aangeklikt want geen idee.
Ja veel van deze lijst hebben geen profielfoto… why?!
Ik kom er door dit topic achter hoe weinig ik eigenlijk van de meeste forumleden onthoud omg sorry iedereen I don’t know your life
Haha, ik weet ook weinig van bovenstaande forummers. Vind dit zo leuk, maar aan de andere kant wil ik ook niemand voor zn hoofd stoten met mijn antwoorden haha.
Ik realiseer me nu dat @Evenveel en @voortaan in mijn hoofd zo’n beetje één persoon zijn, weet niet waar de één begint en waar de ander ophoudt
maar waar hou je op
@Luzarl ik zie dat je op 1 staat bij er vaak uitgestuurd zijn op de middelbare. Maar ik denk dat dat helemaal niet zo vaak gebeurd is eigenlijk. Je lijkt me niet het type. Dus ben je er echt vaak uitgestuurd?
@monkeyslut daarentegen was echt een kleine terror denk ik dan weer.