Raad mijn naam

• Emma
  • Kyra
  • Anne
  • Elisabeth
  • Elena
  • Amber
  • Isabel

0 stemmers

eigenlijk was dit leuker geweest als niemand elkaar op instagram ofzo had gehad, dan was het echt gokken geweest haha.

Samenvatting

Amber
Elisabeth is mn 2e naam dus die is op zich ook goed haha

1 like

Ja ik heb geen instagram en dus is het bij mij 9 van de 10 keer gokken of iemand moet het op het forum hebben gezegd maar dan ligt het er alsnog maar net aan of ik dat heb opgepikt ja of nee. Ik zag hier al meerdere malen iets staan van “dit moet niet moeilijk zijn” etc. Maar ik denk dat er ook echt genoeg zijn die geen flauw benul hebben hoor :’)

7 likes

Ik durf niet want ik ben bang dat ik te dom ben om een poll te maken :grin:.

1 like
  • Mila
  • Rosa
  • Sarah
  • Maryse
  • Danique
  • Eva
  • Loes

0 stemmers

And the winner is…

.......

Sarah

1 like
  • Ariel
  • Aurora
  • Belle
  • Elsa
  • Jasmine
  • Mulan
  • Pocahontas
  • Tiana

0 stemmers

• Daphne
  • Elize
  • Melissa
  • Sandra

0 stemmers

Tromgeroffel..

Mevrouw Melissa Cadeaupapier

Eindelijk een makkelijke. :joy:

1 like

Ik heet:

• Mirthe
  • Joyce
  • Ilona
  • Maureen
  • Jessie

0 stemmers

@traveljunkie je bent gewoon Anna Nooshin he :open_mouth:

1 like
  • Marieke
  • Roxanne
  • Mariska
  • Eline
  • Madelief
  • Kristina

0 stemmers

• Hanne
  • Gea
  • Kelly
  • Pam
  • Femke
  • Tahini
  • Lieke
  • Nora
  • Dasha
  • Josje
  • Geen van bovenstaande, want ik ga mijn naam hier niet neerzetten vanwege de super herkenbaarheid en er zijn maar iets van 300 mensen in Nederland die ook zo heten, waaronder vooral bejaarden maar ik vind dit topic gewoon zo leuk dus ik wil ook meedoen en zien wat jullie denken wat mijn naam is :frown:

0 stemmers

De eerste is mijn doopnaam! Zijn we een soort naamgenoten haha.

1 like

@moderators, hadden jullie mijn vorige verzoek al gezien? Mag dit topic ivm privacy op members only?

1 like

Wij hebben er voor besloten om dit topic openbaar te houden.
Om een gezonder verhouding te behouden tussen MO topics en openbare topics, willen we alleen topics waar uiterst gevoelige informatie aan bod komt (zoals posts over kinderen of foto’s) toevoegen aan MO. Wat ons betreft vallen namen daar niet onder.
Daarnaast moeten we ook met z’n allen niet vergeten dat MO geen garantie op veiligheid en privacy is. Er is een enorm groot aantal MO-leden die toegang hebben tot al deze “besloten” informatie, van lang niet iedereen is de achtergrond en de intentie bekend. We willen graag het gevoel van schijnveiligheid tegengaan.

6 likes

Volgens mij weten veel mensen hier mijn echte naam aangezien het mijn forumnaam op EGF was en je et meteen ziet als je op mn naam hier klikt.
Maar…
Ik heb een 2e naam en die mogen jullie raden

• Eliza
  • Erin
  • Eliyah
  • Emilia
  • Esther

0 stemmers

Het is.....

Eliza! Niet heel spannend maar ik ben vernoemd naar mn opa

1 like
  • Linda
  • Kim
  • Wendy
  • Loes
  • Lotte
  • Miranda
  • Judith

0 stemmers

Samenvatting

Wie is Loesje, wie is toch dat snoesje. Loesje is het snoesje van de drummer van de band!

2 likes

Jij was toch fan van Natasha Lyonne? Moest dan aan je denken van de week toen ik haar voorbij zag komen op Netflix. Of verbind ik dat nu aan de verkeerde forummer :stuck_out_tongue:

2 likes

Leuk, klopt dat ben ik! :smile: Goed dat je het zegt ook, ik dacht op de een of andere manier dat ik al een afbeelding had hier, maar toch niet. Heb hem meteen maar weer ingesteld :joy:

3 likes