Raad de plaat emoji-editie

Dan heb ik er ook een voor jou. Dit is mn lieverlings nummer

:cloud_with_rain: :inbox_tray: de :house_with_garden:

Born to make you happy!

1 like

:raising_hand_man::mag::heart::four::raising_hand_man:
:pouting_woman::swimming_woman::arrow_down:
en de rest lukt me nie (rijmt op eerste regel)

Kut dit is echt moeilijk. Wolk regen wat is die tweede? Post? Brief? En dan huis?

Respect voor jou dat je de mijne wist

Die 2e is in

Ik weet het echt niet help me hoe lang geleden heb je het gepost? Zolang ben ik al aan het denken en liedjes van Ronnie aan het luisteren hahaha.

Hahaha is best een oud nummer. Regen in de tuin.

1 like

Jaa! :raising_hand_woman:t4:x3 moest de clue zijn —> ikke ikke ikkeee (ella ella ella) :stuck_out_tongue:

2 likes

Haha zoiets dacht ik al!

1 like

Vlieg met me mee naar de regenboog?

:steam_locomotive::steam_locomotive::steam_locomotive::steam_locomotive::steam_locomotive::steam_locomotive::steam_locomotive::steam_locomotive::steam_locomotive::steam_locomotive::steam_locomotive::steam_locomotive::dash::dash:

1 like

:see_no_evil: (:blonde_woman::point_right::ok_hand::blonde_man:):four::raising_hand_woman::womans_clothes:

Er zijn er nog best veel niet geraden maar ik heb ook echt geen idee. Even een upje zodat er slimmere mensen komen kijken

1 like

Ghehe :sunglasses:

Jezus wat een moeilijke van jou

1 like

Dit lijkt erop alsof jij m weet Ella. Ik denk het welbekende Girl Pinguins met up city.

3 likes

Ik ga hem nooit raden, maar ik moet je bedanken. Heb zo wel een band gevonden wat opzich best wel chill is :grin: Was alles letterlijk aan het kijken dus ik was aan het rommelen met ‘dark chicks’ of ‘Brown birds’ en laat er nu net een band zijn genaamd Brown Bird en dat is best wel chill.

Verder kom ik niet verder dan de titel ‘uprising’??

Ik kom er in ieder geval niet aan uit haha

Hahaha shit nu zie ik het, nee dat bedoelde ik helemaal niet, ik moest alleen lachen om de opmerking over mijn meta :slight_smile:

Ik dacht Girl birds met up desert

Riding through the desert on a horse with no nameeeee

Nee die kan het natuurlijk nooit zijn.

Shit! Gemiste kans. Die had ik vet goed uit kunnen beelden.

2 likes

Iemand moet deze even raden… ik kom er in ieder geval niet uit.

iets met fuck for my shirt? :’)

Ja die houdt me ook bezig…

Oops I did it again?
I’m too sexy for my shirt?

Omg die is het hè?
Te sexy voor mijn shirt

1 like

Oee dat zou kunnen! Maar ik snap die aap dan niet helemaal.