nog steeds wel een beetje hier
Omg, Jamie was ook 1 van mijn crushes
Ik had een ziekelijke crusjjjj op Leonardo DiCaprio. Ik zat nog gewoon op de basisschool maar ik vond hem ZO zo geweldig. Ik had daarom een schriftje met allerlei weetjes en feitjes over hem. Vriendinnen konden daar dan in schrijven en iets leuks over hem zeggen met ook een plaatje van hem erbij. Ik heb het als het goed is nog steeds bij m’n ouders liggen. Het kwam door de film Titanic. Ik schaam me er bijna voor want hoe moet mijn vader het hebben gevonden dat gewoon een klein kind een volwassen man toch wel ZOOO GEWELDIG vond.
En verder Josh Hartnett hier:
Ik was als puber echt extreem verliefd op Freek Bartels toen hij meedeed aan een programma waarin ze zochten naar een hoofdrolspeler voor een musical. Ik weet niet meer hoe het heet, maar ik was zelfs een aantal maanden zwaaaaar verdrietig omdat hij onbereikbaar was voor mij. Dan ging ik huilend op mijn kamer liefdesliedjes luisteren en naar zijn foto kijken echt OMG.
Oh ja ik vond Jamie van di-rect idd ook heel erg leuk.
Dit is volgens mij niet Jake Gyllenhaal… of wel?
Heb nog steeds een crush op die vent trouwens (Jake dus).
Oh kut ja! Heb het nu wel goed neergezet. Wist nog dat het een lastigere achternaam was hahaha
Ik was vroeger verliefd op zanger Teddy Geiger (vooral ook vanwege z’n liedjes)
Dus ging ff kijken hoe die er nu uitziet:
Behalve Legolas deel ik al je tienercrushes, vooral Darryl.
Haha op zoek naar Joseph was dat toch? Van Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat
Ja, dat was het! Haha
Ik ben geboren na de jaren ‘80, maar ik hield als puber (en nu nog steeds) heel erg van jaren ‘80 films. Vooral met deze heren:
Christian Slater
Judd Nelson (VOORAL in The Breakfast Club, wat sowieso een van de beste films ooit is❤️)
Rob Lowe, die er tegenwoordig megacreepy uitziet, helaas🤔
I wanted him and his beautiful soul
Vooral door die zwoellook