“ik geloof tot in het diepste van mijn intellectuele krullebol”. Oh wauw.
Ja inderdaad! Het wordt een ontzettend links vs rechts debat waarin iedereen zich aangevallen voelt. En FvD heeft dan inderdaad prima standpunten, maar de reden waarom er veel op baudet gestemd is voornamelijk omdat mensen niet het geld hebben of willen uitgeven aan keiharde klimaatseisen voor hun huis. Zij denken alleen aan hun portemonnee en aan hoe zij zichzelf eten kunnen geven met een minimum inkomen. Deze mensen wegzetten als gekken creëert alleen maar meer tweestrijd in Nederland denk ik. Het ergste is alleen dat baudet zo ontzettend naar facisme neigt dat zijn stemmers niet inzien of willen inzien. Het lijkt me daarom beter het gesprek daarover aan te gaan.
In een ideale wereld zou ik ook willen dat de klimaattax voor bedrijven wordt geïnvesteerd in subsidies voor het vergroenen van je huis of elektrische auto’s. Dan zal er denk ik minder weerstand zijn.
Mijn broer is 37 dus dit klopt wel haha
Kunnen we geen truien maken met
Gryllotalpa gryllotalpa erop
Das de wetenschappelijke naam van veenmol, is meteen duidelijk dat er een FFer voor je staat.
Omg diep
We kunnen ook “wie is de veenmol?” Shirts maken als FvD kritiek. We zijn een Veenland en Thierry wil alles saboteren in dit land.
Ik ben Ron in deze aflevering van wie is de veenmol.
“In de dagen daarna – onder de Nederlandse aanhang van alt-right – vermengen honderden geestdriftige berichten over de aanslag in Christchurch zich met de uitgelaten stemming over de aanstaande Statenverkiezingen die een groot succes beloven te worden voor Forum voor Democratie. Op 17 maart verschijnt op 4chan een forum met de titel ‘lavender revolution’ – een ironische verwijzing naar Baudets voorliefde voor lavendel, waarop in minder dan vijf uur tijd meer dan 350 reacties verschijnen. Een van de veelal Nederlandse deelnemers legt de buitenlandse gasten bondig uit waarom FvD moet winnen: ‘Thierry Baudet neemt een sterk standpunt in tegen immigratie en is voor het behoud van Nederland als een witte natie. Hij is goed ingelezen over onderwerpen zoals de verschillen in IQ tussen rassen.’ FvD is, schrijft hij, ‘onze partij’.”
dood- en doodeng dit soort mensen.
Oooooh nu snap ik waarom John de Mol zijn bedrijf Talpa heeft genoemd
Niemand kent Ron, Ron leeft al zijn hele leven in de schaduw van zijn broer Carlo. Ron had één droom. Meedoen aan Wie is de Mol?. Elk jaar weer schreef hij hoopvol een brief of hij mee mocht doen, telkens was het een nee. Eindelijk, mocht Ron mee. Was nog niet aangekomen in Georgië en vloog er alweer uit. Mocht zijn team hem redden, in de opera, maar dat deden ze niet. Ze lieten Ron vallen.
I l l UM I N A T I E
Straks wordt SBS een Baudet Bolwerk. Dat zal die liegende elite van NOS/Volkskrant/RTLnieuws leren
God ik moest ook Grieks leren maar kon de letters niet eens onthouden lol
Maar dan weten ze ons meteen te vinden. Arme mods die dan een golf van boze, zure mensen moet tegenhouden
Jemig wat erg. Ook zo bizar dat deze mensen dus super selectief verouderd wetenschappelijk onderzoek aangehaald door Thierry meer vertrouwen dan de gigantische groep wetenschappers die het verschil in iq tussen rassen (en het uberhaupt bestaan van rassen) ontkrachten
interessant gesprek ook
Zo naar dit, bah.
Ik ben bijna altijd teleurgesteld in Jinek. Zij gebruikt haar podium zo slecht. Misschien mag ze niet van de zender ofzo.
Overigens snap ik best dat mensen denken: wat heeft het voor zin als ons kleine land in het klimaat gaat investeren terwijl China en de VS maar doorgaan.
Ik vind het echt goed dat jullie je massaal hebben aangemeld voor politeke partijen. Zelf voel ik me op dit moment met geen één partij echt verbonden. Ik vind het heel jammer dat VVD de enige ‘normale’ rechtse partij is (en niet eens echt want zij doen ook regelmatig PVV achtige uitspraken op twitter bijv.)
Ik zou graag willen dat er een iets klimaatvriendelijker (en misschien economisch iets rechtser) D66 zou bestaan.
Daar ben ik misschien nog wel het meest boos over: dat rechts zo’n slechte naam krijgt door al die achterlijke partijen als fvd en pvv.
Ik heb dit kunnen kijken tot die witte man met die trui en die bril rond de 6.5 minuut die verschrikkelijke bagetaliserende rotkop begon te trekken. Geen enkel inlevingsvermogen.
Op het boekenbal ook echt dapper man, daar ga je echt zieltjes winnen.