Ja vind het echt erg. Hoop stiekem dat het niet zo is.
Dat laatste is super enge gedachte damn! Nachtmerrie waardig bluhhh.
Moet ie wel zn elitaire vocabulaire vertalen naar het Engels.
Weet niet of Google translate dat aan kan.
Ben nog wakker! Thierry is wel de grootste van NL. Das kut met
maarr tokkies gonna tok (Looking at You Flevoland ) en dat 1/5 van de Nederlanders op extreemrechts wil stemmen is helaas ook normaal geworden. Hoe extreem is FvD? Oooohja Annabel Nanninga die net een speech hield noemde bootvluchtelingen ânegerdobberaarsâ; Thierry is tegen rassenvermenging en als je rillingen wil moet je ff Theo Hiddemas speech kijken. Dus; 1/5 van ons land vind dit soort uitspraken kennelijk geen enkel probleem
Maargoed; het goeie nieuws!
- coalitie is nog steeds 31 van de nodige 38 zetels, dat valt mee.
- GroenLinks heeft 9 zetels en PvdA 7! Dus de coalitie kan op twee manieren samenwerken on plannen door te voeren. Ze zullen niet met Thierry ârassenideologieâ willen werken, oftewel beleid zal juist linkser worden.
- Thierry en consorten hebben voor de meeste provincies niet genoeg mensen of ĂŒberhaupt een plan; dus dit wordt een Circus. Tegen de tijd dat ze echt macht kunnen krijgen (tweede kamer verkiezingen) is het nieuwe eraf en zullen ze wss dalen in stemmen na een hoop schandalen.
- Pvv is totaal irrelevant geworden.
- Utrecht is een blakend bastion van verstandige stemmers, tolerantie en rechtvaardigheid gebleken.
- Ook Amsterdam (waar Thierry gelijk staat mer PvdD op plaats 5, lekker Amsterdam!!!), Groningen, Arnhem, Leiden, Amersfoort, Haarlem, Zwolle, Wageningen, Nijmegen, Delft hebben GL als grootste partij. In Eindhoven is GroenLinks enorm gegroeid ook.
Dit was het positieve nieuws. Ik ben trots op Mn stad, en op jullie. Fijne dag allemaal!
Dit bericht stelt me niet teleur!
Je kunt rustig gaan slapen nu.
JOURNALISIEK IN BED MET EEN SLAPENDE ARM EN SLECHTE WIFI IS GEEN ICONISCH TRIO
Het spijt me.
Oké ik doe Mn oogjes toe tot her morgen is, net als bij jou, al is het bij jou dan alweer bijna overmorgen.
Truste!
Hahah denk ook niet dat trump dat zal begrijpen moet wel in gebrekkig kinder Engels dan.
Tenminste nog iets positiefs (voor de meeste dan). 't is lente!
Verder kak met peren
Zou het kunnen dat veel mensen op basis van de stemwijzer en het verkiezingsprogramma op fvd hebben gestemd? Dat heb ik namelijk zo veel gehoord in mn omgeving (âoh even de stemwijzer doenâ), en die mensen hebben niks mee gekregen over zijn uitspraken over ras en vrouwenintimidatie? Ik probeer te begrijpen wat er is gebeurd
Hahaha Tokkies gonna Tok
omg trots op mân stadjes zwollywood en lidda
Ik heb de stemwijzer nogmaals gedaan hahaha! Maar nee nog altijd geen FvD!
PvdA for life
Ik ben het met je eens, maar vraag me wel af of punt 2 en 3 niet een averechts effect gaan hebben. FvD is nu groot, maar zal in de eerste kamer waarschijnlijk behoorlijk genegeerd worden (GL en PvdA lijken me idd logischere opties om mee samen te werken). Daarop gaat Thierry waarschijnlijk alleen maar nog meer moeilijke woorden roepen en zeggen dat er niks verandert etc. Dan komen de tweede kamerverkiezingen en zijn zijn kiezers (+ nog meer mensen?) boos en wint hij.
Dan zitten we echt met een probleem.
(even voor de duidelijkheid: dit is hardop denken, ik hoop absoluut niet dat het zo loopt)
Fuuuuuck wat is dit?! Ik schrok echt heel hard toen ik de NOS-app opende net. Gelukkig hebben de reacties hier (vooral @Zemraluani, thanks!) me een beetje kunnen kalmeren/geruststellen. But still, teleurgesteld in dit land
FvD de meeste stemmen hier. Schaam me dood voor deze stad waar ik al mijn hele leven woon
In de gemeente waar ik geboren ben is CDA 1 (as usual) maar FvD en PVV 3/4. Vind dat best heftig! In Zuid Holland dus FvD t grootst en de opkomst in mn stad iets meer dan 49%. Echt waardeloos weer
Veel mensen geven geen ene fuck om het milieu en andere mensen. Die stemmen voor hetgene waar zij persoonlijk beter van worden (denken ze dan hĂš). Ik hoor het zo vaak. Als die lastige buurman bijvoorbeeld net een kleurtje heeft, is de kans groot dat wij gekleurde mensen allemaal het land mogen verlaten van deze persoon. Etc. etc. Heerlijk kortzichtig allemaal.
Het is hier reeds zeuven uren in den avonden.
Heb net een masterclass gevolgd bij Thierry!