Echt? Dat vind ik echt not done, inderdaad.
Ja dat las ik via insta wateetjedanwel
Voor mij dus idd ook geen burger.
Snap ik, vind het ook wel een raar idee dat een plantaardige burger op deze manier alsnog in aanraking komt met vlees. Het zou fijn zijn als ze de bereidingswijze kunnen veranderen.
Whut! I need this en ik zie ook dat er vegan vlammetjes zijn ooh boi samen met vegan nuggets, ga ik sowieso dit weekend een bittergarnituurtje samenstellen
Ik heb hem net op en het was precies zoals ik thuis een vegan hamburger maak lol
bij mijn BK hadden ze ook de vegan broodjes niet besteld (ik heb inside information), waarschijnlijk omdat ze dan de helft van die broodjes weg kunnen gooien (in mijn stad kun je nergens vegan eten want ze lopen hier nogal achter), dus gebruiken ze het normale whopper broodje en daar zit ei in. Misschien ook goed om te checken (al zullen ze het misschien niet eerlijk zeggen)
Waar slaat dat nou weer op, welke vegan gaat dat eten.
Ja heel leuk dat plantaardig tegenwoordig hip is en er steeds meer aanbod is maar toch niet op deze manier?
Ik vind het echt jammer dat dit soort dingen gebeuren. Straks haalt daarom niemand het en dan gaan de vega(n) dingen weer eruit omdat er dan niet genoeg vraag naar is
Ik denk dat ze zich ook niet echt richten op die relatief kleine groep vegans. Ik peins er in elk geval niet over om een burger te eten die is gebakken in koeienbloed.
Maar toch vind ik het wel goed dat het er is, hopelijk wordt hij vaak besteld door carnivoren die toch een keer iets anders willen of een keertje āveganā willen. Dat is dan toch weer winst, alle beetjes helpen.
Ik heb morgen een koffiedate met de manager van onze bedrijfskantine op werk. Had de stoute schoenen aangetrokken en per email gevraagd of er niet wat meer plantaardige opties zouden kunnen komen. Sowieso is onze kantine best ongezond en dat voor een ziekenhuis. Dus hij had gereageerd dat ik wel mee mocht denken hierover, vet leuk.
Ben benieuwd haha. Hoop dat er iets concreets mee gebeurt en het niet alleen bij die sojamelk cappuccino blijft
Ik was vandaag uit eten en ze hadden de beyond burger daar, was zo lekker omg ik eet niet 100% plantaardig maar iets smaakt gewoon zoveel lekkerder zonder dierenleed, ben helemaal gelukkig
Ik ga binnenkort naar Duitsland, en wil daar ook gaan shoppen in een supermarkt aangezien het assortiment vega/vegan daar een stuk uitgebreider is. Welke supermarkten/winkels zijn aanrader qua bio/vega/vegan assortiment?
Ja ? Ik vond dit dus zo tegenvallenš
Heel goed dat je dit hebt gedaan en eigenlijk heel leuk dat ie er in elk geval zo voor open staat. Dat is toch stap een.
Hopelijk wordt/was het een nuttig gesprek! Let us know
Edeka en Rewe
Bij DM heb je naast veel vegan verzorgingsproducten ook veel vegan eten.
Vegan lebkuchen bij de DM!!! zo lekker
Ik drink nu een latte gemaakt met het nieuwe kleine pakje havermelk van de Albert Heijn, maar ik vind deze echt heel erg vies. Terwijl ik de havermelk van oatly en alpro wel gewoon prima vond en niet naar muffe haver smaken.
Het was een heel leuk gesprek! Hij gaf aan er echt open voor te staan en als ik nog goede recepten wist mocht ik die ook naar hem sturen.
Ze hadden al wel eens een plantaardige burger en plantaardig broodje (iets met hummus) gehad maar dat āliep niet goedā dus hadden ze het weer uit het assortiment gehaald.
Dat is wel lastig dus, dat het gelijk moet āconcurrerenā met de vega en vlees opties.
Heb wel suggesties kunnen doen om beter aan te geven wanneer iets plantaardig is, en dat ik het zelf als een drempel ervaar om er telkens naar te moeten vragen. Bijv bij de soep is er elke dag een vega optie en hij zei āja maar heel vaak is die dan ook veganā. Maar ik voel me dan bezwaard om elke dag te gaan vragen āis de vega soep van vandaag vegan?ā Zet het er gewoon bij op het bordje.
Hij liet btw doorschemeren dat het restaurant qua omzet op de saucijzenbroodjes en kroketten draait, erg toch
Is deze mayonaise lekker?
Ik ken die van hellmannās en die vind ik lekker, maar ze verkopen hem niet in mijn vaste supermarkt. Is deze vergelijkbaar?
edit: of is dit een Belgisch merk?
hmmm ik denk het wel? Ik heb 'm nog nooit gezien en er staat wel Belgian sauce op haha