Piercingtopic

@Fenayi Leuk! Post je een foto van het resultaat?

Ik kwam er gisteren achter dat er nog een tien jaar oud gaatje open was in mijn oor. Vandaag had ik er een oorbel in gedaan, maar als er iets tegenaan kwam was het erg gevoelig en toen ik hem er net uit haalde bloedde het ook een beetje. Ik ga maar even kijken of het binnenkort beter gaat.

Ja ik plaats zeker een foto!

Ik ga vandaag een rook laten piercen. Ben echt vet zenuwachtig :rofl: Hoop dat ik op het laatste moment niet afhaak haha.

loooooooooord ik wil ook een rook. Graag een verslag en foto! Zo cool

1 like

Ben er blij mee. Deed wel fucking pijn zeg, was ik even vergeten. Die van mij zitten ook beetje anders dan op de foto die ik plaatste maar boeit me niet, ieder oor is anders.

7 likes

Super nice! Ik vond de forward helix ook best pijnlijk :laughing:

Nu geduldig wachten tot het is genezen haha

1 like

Ah lachen doet vet pijn. :’)

Rook piercing laten zetten!

Ik maakte me zo druk over de pijn, maar ik moet zeggen dat mijn helix & forward helix meer zeer deden!
Het was ook super snel klaar, ben er zo blij mee :star_struck:

18 likes

Nice!

1 like

Very nice! Hoeveel kostte het, met piercing? En kon je ook met ringetjes laten zetten of alleen met deze?

1 like

Ik moest 30 euro betalen, maar er was wel 15 euro korting, dus normaal 45 euro. Is inclusief de piercing zelf.
Ik heb eigenlijk geen idee, ik wilde zelf deze omdat ik bang was dat hij anders in de weg bij mijn forward helix ging zitten. Mijn helix is trouwens wel gelijk met een ringetje gezet.

1 like

Ben jij nog geweest vandaag? :star_struck:

Jaaa! En ik ben idd voor een rook gegaan. Ik heb nu een heel lang staafje, die ik over 8 weken vervang voor een kortere.

Ik moet zeggen dat ik niet heel zenuwachtig was van te voren, hoewel ik wel tegen de pijn opzag. Ik vond het ook zeker geen prettig gevoel, maar het was te doen. Was bij dare2wear (sowieso een aanrader!) en was €105 kwijt: €40 voor zetten , €60 voor het sieraad (ipv €15 voor het standaard) en €5 voor ontsmetspul.

Zal morgen anders wel een foto posten? Vind die van jou heel mooi @Louvitaines

@Banananana ik kon btw niet direct een ringetje zetten.

Ja foto’s!!! Maar 105 valt me mee. Ik heb bij hun andere shop een forward helix laten zetten en die was echt ramduur omdat ik per se een mooi sieraad erin wilde aangezien het zes maanden blijft zitten.

1 like

Jaaaa foto! Ik vond de pijn ook te doen gelukkig :slight_smile:
Die van mij was ‘goedkoop’ omdat er een standaard piercing in zit. Weet nog niet wat ik tegen de tijd dat ie verwisseld mag worden wil, heb ik nog even om te denken :rofl: 105 valt echt mee!

1 like

Als dit topic in het leden gedeelte zou staan durf ik ook wel een foto te posten. Ik wil graag nog een anti-tragus maar dan was hoger gezet.
Ik zag trouwens laatst iets heel moois bij een meisje. Zij had 1 rechte lijn van tragus, conch en helix. In alle drie eenzelfde soort diamantsteentje zag er echt superstrak uit.

1 like

Ik heb sinds zondag weer een neuspiercing! Laten zetten bij Queen of Rings :grin: Ik wilde hem al een tijdje terug en besloot het nu gewoon te doen. Dit was voor mij wel de eerste keer piercen, de vorige keer hebben ze hem geschoten en piercen vind ik echt veel fijner. Ik heb nu een ringetje, vorige keer een knopje :smile:

5 likes

@Banananana @Louvitaines
Ik had eigenlijk niet eens echt over de prijs nagedacht :see_no_evil: kweetnie ik vind shop gewoon fijn en ik wilde graag dit sieraadje (het is vrij simpel en zilver, dus dat scheelt ook in de prijs) en dan kost het wat het kost. Ik wil nooit bezuinigen op dit soort dingen haha

Lig nu in bed, maar zal morgen even een foto maken :grin: ik zat net al p.o aan m’n piercing paniek

Ja mee eens! Ik zorg er ook altijd voor dat ik met genoeg geld heen ga, voor het geval ik wat moois zie :).

Ik kan nu ook niet echt slapen, doet nu toch wel een beetje zeer haha.