Heel terecht!!
De speeches van Tim vanaf z’n telefoon vond ik wel een aanfluiting hoor
Heel terecht!!
De speeches van Tim vanaf z’n telefoon vond ik wel een aanfluiting hoor
Waarom?
Zo snel en voorovergebogen over z’n telefoon, alsof hij de trein nog moest halen
Hij is presentator dus dan kan je er toch wel iets van maken Zoals Chantal, Elize of de andere Tim
Bij OML vond ik het minder hoor
Chantal las het af van een verfrommeld briefje? Daarbij legde ze uit dat het ‘wel kon’, daar ben ik het zelf wel mee eens eigenlijk.
Op deze manier is hij in zijn 3(!) speeches waarschijnlijk niemand vergeten haha, en de zenuwen zullen ook wel een rol spelen
Een briefje vind ik juist wel charmant!
Ik vond die speech juist heel erg hoe Tim is. Beetje haastig, beetje chaotisch. Juist niet zoals de rest, is ook nergens voor nodig. Hoezo zou je het precies als hen moeten doen? Wa’n ongein. Precies mooi zo.
Dat was een referentie naar het briefje van Famke Louise vorige week bij Jinek
Oh. Ik zat half te luisteren terwijl ik een plank en muur aan het verven was dus ik blame dat even
Hardop om mezelf aan het lachen nu trouwens
Yes yes yes! Wat een overwinning dit. Voor alle helden die hebben meegedaan
Edit: ik heb net even teruggekeken. Wát een prachtig mooi moment! De oprechte blijheid. Geweldig! En zo mooi dat Alex en Linda dit samen mee mogen maken zo
Vond het ook wel mooi dat Tim alle voorgaande presentatoren bedankte
Omg weer typisch Chantal. Ik kan haar echt niet uitstaan. Ze doet altijd grappig over de rug van anderen. In dit geval ben ik ook zeker niet team FL of zo maar het is gewoon weer zo makkelijk scoren.
Het was juist geen grapje, ze nam het voor haar op en gad Diederik Gommers ook een pluim
Heb je het stuk wel gezien? Ze maakte haar juist niet belachelijk maar prees de verbinding die tot stand kan komen via het medium tv naar aanleiding van het gesprek tussen Famke Louise en Diederik Gommers.
@Veraanne @Sundance oh ik las het alsof het inderdaad ‘grappig’ bedoeld was, dan heb ik in dit geval niks gezegd.
Er is voor BNN leden vanavond een preview voor het nieuwe seizoen, het wordt echt weer prachtig
Ohh ben benieuwd! Het komt in januari weer op tv toch?
Heb jij het gezien?
Yes
Is het nog terug te kijken dat jij weet? Ik ben lid al heb ik geen idee meer wat m’n wachtwoord is etc
Dat weet ik echt niet… je hoeft als lid ook nooit in te loggen, je moet kaarten bestellen met je lidnummer (die staat altijd in de mail) en je postcode en dan kreeg je een linkje