Ja hier! https://www.zalando.nl/curvy-kate-unwind-bralette-bustier-black-c0q81a00y-q11.html Al hadden ze niet veel meer geloof ik.
Hmmm ok, dat verklaart een hoop! Even wachten tot al dit corona gedoe voorbij is en dan ga ik op zoek naar een goede winkel!
Toch snap ik het niet helemaal want als ik bijv. omtrek 75 neem, is dat eigenlijk net te los op het strakste haakje, zit niet lekker en verschuift enzo. Dus dan zou ik denken dat ik een smallere moet hebben, maar dan kan van hetzelfde model omtrek 70 weer te strak zijn en staan de rode striemen in mân vel. Dat kan ook niet de bedoeling zijn
Ja dat heb ik dus exact ook soms. Alsof ik tussen 70 en 75 in zou moeten zitten ofzo
Ja precies! en met die haakjes kan je ook weer niet zoveel verschil maken. Of misschien moet ik zoân tussenstukje erbij doen
Sinds Corona heb ik overigens misschien 2 keer een bh aangehad haha, wordt echt wennen als ik weer de echte wereld in ga. Misschien hou ik het wel zo, geen bh zit mij het lekkerst
als ik een bh in de goede maat aan hem moet ik serieus aan mân borst voelen om te checken of ik een bh aan heb⊠dan zit het juist fijn
Jaa dat is wel het lastige! Ligt ook wel deels aan de kwaliteit van de bh soms. Sommige merken gebruiken stuggere stoffen en die knellen dan direct heel erg. Maar ik zeg altijd: liever iets te strak dan iets te los, want hij wordt altijd losser in dragen (maar wel los genoeg dat je geen rode striemen hebt natuurlijk).
Sowieso moet een nieuwe bh goed zitten op het grootste haakje! Want een bh loopt dus altijd nog uit en dan wil je âm iets strakker kunnen doen
Jaa dat is het idd! Ieder mens is natuurlijk anders en elk merk/model is ook weer anders maar heb je in het algemeen tips wat betreft merken van fijn zittend niet te stug materiaal die je zou aanbevelen?
Wowwww die site is goed voor mijn ego, voor zover je ego van een grote BHmaat zou moeten afhangen. Het is een 65e geworden wat opzich kan âkloppenâ aangezien de Hunkemöller mij een 70d aansmeert. Moet zeggen dat ik die 70d eenmaal aan zeker aan de ruime kant vind, maar hij zit wel mooi. Zonder Bh heb ik eigenlijk nouwelijks boobies dus ik vind het wel erg raar dat ik altijd âgoedâ uit een meting kom.
Door jullie links ben ik ook op zalando gaan speuren en ik vind dat ze mooi ondergoed verkopen. (Naast ook erg kinky spul)
Echter, in Coronatijd ben ik gestopt met BHâs en draag ik het liefst sloggi bralettes van de zero feel lijn. Zit ook mooi spul tussen! DĂĄt zit pas echt heerlijk!
Ligt een beetje aan je maat maar qua materiaal is Marie Jo (cup A t/m E/F) of Primadonna (D t/m I) heel zacht en fijn. Ik draag zelf graag zuid-europese merken met veel kant zoals Aubade, Chantelle of Chantal Thomas maar daar moet je van houden
Als je iets meer basic wil is Mey ook heel zacht, of misschien Calvin Klein?
Freya zou ik in ieder geval niet aanraden als je een zachte bh wil. Die zijn wel heel stevig maar vind die stoffen altijd erg stug
Voor diegenen die niet snappen dat ze in cm bij voorbeeld op 82 uitkomen en dan een 70 of 75 aangeraden krijgen, dit komt doordat Europese bh maten nog stammen uit de tijd dat bhs van niet rekbare stof gemaakt werden. Toen was 82 cm omtrek dus ook bijvoorbeeld een 80D. Nu het van rekbare materialen gemaakt is moet je dus altijd kleiner dan het daadwerkelijke aantal cms. Ik meet bijvoorbeeld 91cm maar draag een 80 en dat zit perfect.
Ook belangrijk is om al je borstweefsel in je cup te trekken. Hierdoor haal je dit weg uit de band en zit je band dus veel beter!
Dan is het raar dat de Hunkemoller hun matentabel nog de ouderwetse manier hanteert. Zeker aangezien het niet klopt.
Ja op de Hunkemöller site kom ik 2 a 3 cupmaten kleiner en een omtrek groter uit met dezelfde maten (Vergeleken met de site die @Chicago postte). En ik draag een maat daar een beetje tussen.
Dat is ook heel raar. Maar sinds ze me daar een 100b wilden aansmeren neem ik ze sowieso niet meer serieus
Sowieso vind ik de kwaliteit van het personeel daar echt bedroevend slecht. Ze hebben geen idee hoe je goed een bh aanmeet. Krijgen ze ook niet aangeleerd dus kan het ze niet kwalijk nemen maar het is ongelofelijk.
Pfff wat raar dat ze dat niet krijgen. Kan toch niet als fatsoenlijke lingeriewinkel. Ze zijn de grootste van NL!
Van mij mogen wel meer soortgelijke winkels naar NL komen (zelfde prijsklasse), want dit is gewoon sneu.
Ik heb hetzelfde als jij, heb echt nog geen mini hand vol tiet en volgens dat ding moet ik 60C hebben??? Ik draag al sinds ik tieten begon te krijgen 70A. Voelde nooit echt als perfect, maar 60C??? Moeilijk te geloven dit haha.
Maar 70a is 60C!!! Haha ik merk dat dit een ding blijft. Je hebt dan niet opeens grotere borsten, de verhouding is alleen anders
Ik betwist het fatsoenlijke dan ook
Oh dat meen je! Ik vond het al heel groot klinken haha! Thanks voor de verduidelijking. Ik denk dat ik een paar bhâs ga bestellen in 60C, kijken of dat beter zit dan 70A.
Dit is misschien ook handig voor sommigen;
https://www.superbra.nl/pages/vind-je-fit
Kun je goed zien hoe je je borst in je cup doet.
En nee ik heb geen banden met superbra, was het maar zo