Laat je opmeten bij een speciaalzaak!
Is makkelijker gezegd dan gedaan Ik weet dat ik het wel moet doen, maar de grens om zo’n winkel binnen te stappen is zo hoog. Voel me altijd geïntimideerd in zo’n winkel. Ik moet echt, als al die regels over zijn, gaan.
Heb ook alleen maar een basic nude bh nodig en als ik dan naar die prijzen kijk schrik ik me rot.
Heb je ook allemaal verschillende soorten geprobeerd? Misschien met een beetje opvulling of juist een full coverage cup?
Bij Superbra (kom ik weer) meten ze op het oog, je gaat met je eigen bh aan in een pashokje staan en dan schatten ze gewoon door te kijken in welke maat je hebt. Dan halen ze een bh in die maat voor je en vanaf daar kijken ze verder of het evt iets groter of kleiner moet. Misschien vind je dat prettiger? Dan komt er niemand in je personal space en ze hoeven je niet zonder bh aan te zien. Ik kan me voorstellen dat dat misschien fijner is dan dat een vreemde vrouw met een meetlint je halfnaakte bovenlichaam komt opmeten.
Ook heb ik gemerkt dat een niet-voorgevormde bh, maar wel met beugels, beter zit dan een voorgevormde. Is ook logisch: die voorgevormde worden op een paspop gemaakt en jouw lichaam zal nooit exact hetzelfde zijn, dus zo’n cup zal nooit aansluiten. Bij een niet voorgevormde zal de stof zich beter rond je eigen borst vormen en dan heb je dus ook minder snel dat je ruimte over hebt.
Nee, heb nu wel een andere soort dan normaal gepast en die zit wel netter. Wil ik nog wel doen!
Ik lees er veel goede dingen over! Hopelijk kan ik iemand overhalen om mee te gaan.
Edit: Ooh ik zie het makkelijk te doen is met het OV. Ik ga mezelf volgende week even mentaal overhalen om te gaan
Ik wil eigenlijk een mooie negligé, maar ik weet niet zo goed waar ik dat moet kopen. Ik wil namelijk geen kunstmatige stoffen zoals polyester. Ik heb liever katoen of viscose. En het mag wel een beetje sexy, maar niet té. Iemand tips?
Ik wil even deze onderbroek tippen van Intimissimi. 100% katoen, heeft alleen aan de zijkanten naden maar die zijn heel dun en onopvallend en belangrijkste: dat stuk in je kruis is tenminste normaal breed. Ik heb zo vaak dat ondergoed bij dat stukje van je kruis amper 1,5cm breed is waardoor het vaak snijdt/knelt en dus pijn doet. Deze zit echt super fijn.
Mega seksloos haha, maar eenmaal aan vind ik het wel meevallen en hij is er evt ook in string-model. €7 maar ze hebben zo’n 3+1 gratis acties. Tot zo ver m’n promo praatje, maar ik ben hier echt blij mee en ga er meer inslaan!
Dit is precies waar ik naar opzoek ben!! Thanks!
Ik heb ook wel eens ondergoed gehad waarbij ik dacht “ligt t nu aan mij? Ben ik nou zo groot?” Waarbij er opeens wat uit hangt en afknelt. En dan natuurlijk tijdens een super drukke werkdag waarbij ik niet even weg kan glippen.
Zie je deze ook niet onder jurkjes en strakkere broeken? De zijkant naden zegmaar zodat je geen 4 billen effect hebt of die hele onderbroek ziet zitten? Want daar ben ik ook echt enorm naar op zoek!
Nee je ziet ze echt niet, mits je ze natuurlijk niet te strak koopt. En de naden aan de zijkant zijn echt heel dun en soepel. Ik heb deze ook voor jurken en jumpsuits die vrij nauw aansluiten en daarvoor zijn ze perfect.
Dan is de jacht op deze onderboek hierbij geopend!
Die elastaan zijn trouwens ook wel fijn, die heb ik in string-model. Maar die van katoen het fijnst:
Ah hm. Ze voelen iig wel gewoon heel prettig. Zelf vind ik het vooral belangrijk dat het kruis 100% katoen is. De rest is ook geen zweetstofje oid.
Oh wat jammer, ze gaan maar tot L.
Oh daar had ik niet eens op gelet. Hm stom, want ik heb met maat 38 toch al echt een M nodig, dus met een beetje bil zit je al snel aan een L of groter.
Sorry dat ik jullie heb blij gemaakt met een dode mus
Weet iemand toevallig waar je dit soort topjes kunt kopen maar dan voor volwassenen? Of evt. kindermaat 170-176, dat zou ook nog wel passen denk ik.
Dus geen vulling of iets, minstens 90% katoen, en liefst in het zwart Het lijkt zo simpel maar ik kan het echt nergens vinden! Ik kom wel dingen tegen die hierop lijken, maar dat is allemaal van dat synthetische materiaal.
Edit: dit is echt precies wat ik zoek, maar is dus uitverkocht
Hema?