Olympische Spelen 2021

Op zoveel zenders wielrennen… geef me turnen! NU!

Edit: nu op Eurosport!

1 like

Ik dacht net op BBC1 turnen te hebben gevonden, sprongen ze ineens in het water. Was dus schoonspringen :sweat_smile:

9 likes

Er moet echt een wonder gebeuren wil Van Vleuten nog goud halen

1 like

Jeeetje wat is wielrennen nu spannend. Ziet er nog niet heel rooskleurig uit voor Nederlanders, met die Oostenrijkse op kop. Kom op!!

2 likes

34 graden in Tokio :hot_face:

Echt bizar hoe men hierin deze prestaties levert. Snap dat de keuze van land van heel veel factoren afhankelijk is, maar je zou sporters echt betere klimaten gunnen hahaha

2 likes

Ik denk dat de enige manier om nog te winnen is om met NL kop over kop te gaan rijden en dan hopen dat één wint? :sweat_smile:

1 like

Ik ben ook wel blij met m’n discovery+ want de kngu zei ook gewoon van oh turnen bij de NOS. Maar ja, straks om 10u ofzo, een samenvatting waarschijnlijk.
Niet dat Nederland de teamfinale gaat halen, brug en balk waren met te veel vallen…

2 likes

Nou dat waren ook 5 leuke minuten. Serieus op elke (ook buitenlandse) zender fietsen, wat stom.

Is dat die streaming dienst waar je normaal ook al die TLC meuk kunt kijken?

Had een abbo maar vond het helemaal niks, kon het ook niet op mn tv kijken en alleen op laptop. Kan dat nu wel?

Ik heb het gevoel dat het bij andere edities ook makkelijker was om je favoriete sporten te volgen. (Snap dat dat met rechten te maken heeft.)
De Eurosport player (of discovery+) is fijn met streams, maar ik vind het bij sommige sporten ook fijn om wat commentaar te hebben.

1 like

Wat een irritante commentator bij het wielrennen, de man. Hij en de vrouw gaan steeds tegen elkaar in.

5 likes

Het is ZO spannend :heart_eyes:

Ja heel irritant

1 like

Zij heeft niet genoeg overwicht/is een beetje onzeker en hij mansplaint daar lekker overheen

5 likes

Ja wow echt, wat irritant die twee? Vind fietsen sowieso slaapverwekkend maar soms kan goed commentaar het dan juist toch opeens heel tof of interessant maken. Das nu duidelijk niet het geval. :roll_eyes:

Haha ja ik weet eigenlijk ook niet waarom ik kijk, vind dit zo saai.

Hier nog een redelijke livestream voor turnen https://www.pscp.tv/w/1RDGlPaBpzdGL

1 like

Rusland heeft gewoon Amerika verslagen wooooow :heart_eyes: :heart_eyes: Dit is echt geweldig!

2 likes

De vrouw is Roxane Knetemann, ex-profwielrenster en de man is Herbert, een fervent mansplainer die als hij een vrouw was nooit zo succesvol geweest was.

3 likes