Nu op tv-topic

Dit klinkt heel sketchy.

1 like

Ik kon het niet zo goed vinden op google maar volgens mij is dit wel wat het concept is :rofl: Volgens mij kijk ik nu naar een man die ook meteen verwacht dat zijn vrouwelijke gast samen met hem de hele boel gaat verbouwen daar

Ja, soort boer zoekt vrouw maar dan met B&B eigenaren.

2 likes

Deze mensen zijn zo ongemakkelijk met z’n drieën

2 likes

Denk dat die Bert en Ramona nog samen in bed belanden. Ze lijken toch wel een klik te hebben. Beide bot.

4 likes

Ik vind het echt een heerlijk programma.

1 like

Vind die Ysolde echt zo irritant met haar ‘ik woon op stand’ met haar 3 hoog en ‘Ysolde met een Y, ik ben de dure versie’. :cry:

5 likes

Alles wat zij zegt is irritant.
“Ik heb au aan mijn knie”

En romana gelijk “je hebt ook allemaal synthetische kleren aan”. :sweat_smile:

8 likes

Synthetisch als de pest
Weet nog niet of ik Ramona nou het type hart op de tong vind of af en toe wat kattig tegen Ysolde

Ik vind haar eigenlijk te grof. Reageert af en toe echt onvriendelijk tegen haar. Zal wel denk ik haar karakter zijn.

Ysolde moet toch gewoon gaat spullen pakken en weggaan. Ze kan toch nooit liefde vinden in die Bert?

4 likes

Ja het is idd echt onvriendelijk soms. En in sommige situaties toch ook wel verfrissend. 2 type-Ysolde’s tegen over elkaar zou echt tenenkrommend zijn

Wat is het precieze concept? Dat ze een bepaalde periode “uitzitten”? Want ik zie Y en Bert idd niet meer goedkomen

Ik denk dat er 1 vd 4 dames achterblijven om dan samen de BB te gaan leiden. Of 1 vd 4 heren. Nu zijn er bv 2 dames door Bert zelf uitgekozen (hoe dan ???) en hierna komen er 2 die door zijn familie/ vrienden zijn uitgekozen. Denk ik.

Is er eigenlijk uitgelegd hoe lang zo iemand moet blijven? Of wanneer je mag aangeven dat je weg wil? Zou het zo benauwend vinden om 24/7 met die mensen opgescheept te zitten zonder dat je ze echt kunt wegsturen? (Zou het zelf niet echt durven)

Zoals met lang leve de liefde zou denk ik beter zijn, dan heb je duidelijke momenten waarop je kunt aangeven of je nog verder wil of niet.

1 like

Hahahahaha ja en Ramona meteen eroverheen “drie hoog achter” :joy::joy::joy:

6 likes

Ik ben echt even in shock door die schoonmaaktest en dat Nico gewoon met zijn hand zonder handschoen IN die pot gaat schoonmaken? Ik word er echt een beetje misselijk van. :face_vomiting:

Hoe maak jij de binnenkant van je wc pot schoon?

  • Ik ga er met mijn hand + doekje in om het goed schoon te maken
  • Ik poets het met een wc borstel
  • Ik maak de binnenkant niet schoon (of spuit alleen wat toiletreiniger in de pot)

0 stemmers

Soms ook met een doekje/spons aan de binnenkant, maar dan pak ik wel een handschoen.

2 likes

@Broodrooster kijk je weer? Lekker ff sporten met een viewwww

Hahah ja ik was al op zoek naar deze topic.
Nieuwe mensen allemaal.

Ik denk overigens dat die Roxanna Mitch aan het misbruiken is. Hij komt zo lief en schattig over. Moet continue klussen.

1 like

Ja dit, is Roxanne op zoek naar liefde of naar klusjesmannen?

5 likes

Hahaha goeie!!
En flauw dat ze eerst koffie met die andere gaat drinken ipv Mitch.