Nu op tv-topic

Komt Reggie ooit nog terug?

Wij gingen altijd kamperen op plekken met open water, je kan toch ook gewoon een oogje in het zeil houden

En anders noem je het darwinisme

Reggie verdient beter.

2 likes

Ja true.

Nee gek moderne stadse ouders zitten of de hele tijd op hun telefoon of aan de sos dus die zijn veel te druk om op te letten.

6 likes

Waarom praat ze zo spugerig.

1 like

Alleen om z’n hond op te halen denk ik

Is dat hekje nu al op sommige plekken deels omgevallen?

Wie? Die van grenzeloos verliefd? Zij is slechthorig.

Nee Rachel. :joy:

1 like

Heeft niemand nou nog maar 1 seconde nagedacht over hoe teffes heet een zwart schuin dak wordt :woman_shrugging:

4 likes

dit hele programma: muy muy muy muy

2 likes

Muy kut

6 likes

Hahahahaha zie nu m’n titel pas. Als ik nog een keer in de appie naast hem sta wordt 't sowieso slappe lach

Sophie Hilbrand is weer terug met de Opstandelingen. Pittige aflevering over gentrificatie in Rotterdam Zuid. Sociale huurwoningen slopen voor dure nieuwbouw, ai ai ai. Waar moeten die mensen heen…

1 like

Wat een deceptie dat de Instagramaccount van Diederik Gommers beheerd blijkt te worden door een social media manager (bij Beau).
Ik zal wel weer ontzettend naief zijn geweest :sweat_smile:

4 likes

Ik ben blijkbaar ook zo naïef :see_no_evil:

2 likes

Nietttt :open_mouth:
Nou dan was ik ook naïef.

Bah, een film over een pandemie uit 2011. Eng idee dat zoiets is uitgekomen.

Ik zap nu voorbij sbs 6/ik neem je mee met Jeroen van der Boom, en ik zit me zo te ergeren. Gaat over een vrouw die aangeeft dat ze vroeger heel veel en lang gepest is, En hij blijft maar zeggen waarom/ ik snap het niet want je bent zo knap. Zo gefocussed op uiterlijk terwijl zij daar niets over zegt, en alsof het anders wel ok is.