Nu op tv-topic

Ff bingokaartje maken

5 likes

Hoeveel?? 30k :rofl::rofl::rofl:

1 like

Haha ja, ze spreken ook geen Fries vermoed ik. Dus wellicht kan Pip dat nog snel leren en dan vertalen?

6 likes

Oh wat GENANT Willem had een scheerapparaat in z’n tas aanstaan OMG

3 likes

Lol vragen aan de aannemer of die er iets mee kan
Hallo die ziet :moneybag: :moneybag: :moneybag:

1 like

Jongeeee met 30k ga je dit niet redden

6 likes

“Wow wat gaaf…” :upside_down_face:

2 likes

Haha die aannemer: Echt heel erg leuk. :neutral_face: Ja. :neutral_face:

5 likes

Wow maar als ze een hypotheek van 1,3 miljoen hadden en het park was ongeveer zo duur in aankoop, en ze hebben ook nog zoveel geld nodig voor het verbouwen (€30.000 per huisje en dan ook nog die blokhut en de woonboerderij). Dan hebben ze toch ook echt heel veel eigen geld geïnvesteerd?

Lucratief beroep dat influencen

Wat een chaos

2 likes

Ik denk dat ik ook de doelgroep ben, maar er moet wel een stevige renovatie tegenaan. Zo’n huisje moet of dichtbij een leuke stad zitten, of op een vette plek qua natuur óf perfect zijn (lekker bad, heel fijn bed, alles erop en eraan). In hun geval dus die laatste.

Ik vraag me ook af of je die huisjes niet net zo goed zou kunnen slopen en er originele tiny houses zou kunnen neerzetten?

7 likes

Hahaha Rachel heeft het over een deurklink en die aannemer kijkt echt zo :no_mouth:

4 likes

En zij heeft maar 130k volgers wat ook weer niet zo veel is tegenwoordig

M’n vriend noemde Wilma net een Iron lady :joy:

Echt weer genieten van de saamhorigheid hier trouwens.

En wij zouden alle huisjes platgooien, verbouwen van dit is echt duurder dan ergens huisjes vandaan trekken. En als je toch platgooit hoef je toch geen bouwkundige keuring te doen.

Dit park drijft op hipheid, kan je toch weet ik veel kartonnen huisjes doen die winterproef zijn en je elke 10 jaar kan vervangen.

7 likes

Lekker diy-tje

3 likes

Hahaha great minds

4 likes

Is het 30k per huisje?

Wanneer komt Bob nou?

6 likes

zou wilma nu woest voor de tv zitten terwijl dr hele park wordt afgekraakt

12 likes

HAHA die aannemer

“Heb je dat gepost”
“Ja”
“Ja zo ziet het er nu niet uit hè”

11 likes