Nu op tv-topic

wisten jullie dat Andre van duin een verwarmde bodywarmer gaat dragen?

4 likes

Here she is:
https://www.google.com/search?q=Laetitia+Gerards&client=ms-android-samsung-gs-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8&ctxr&ctxsl_trans=1&tlitetl=nl&tlitetxt=Laetitia%20Gerards

2 likes

Ja en buiten is het oktober

1 like

Ik ga altijd zo goed op die stoere mensen met zon heerlijke nederlandse naam.

1 like

Jullie zullen begrijpen hoeveel pijn dit doet om dit te zeggen, maar als je zo’n halfbakken lezing hoort realiseer je je hoe goed Arnon Grunberg eigenlijk kan zijn

Ik doe nu harakiri

6 likes

~screenshot saved~

3 likes

Hahaha ik wilde dit al bijna aan je vragen, maar ik dacht dat ga je vast niet toegeven.

1 like


Er is helemaal geen gedicht dit jaar haha

Of wacht bedoelen ze dan wel een voordracht maar geen gedicht gedicht?

2 likes

Excuse you

2 likes

‘tyfus’ hihihihihhi

2 likes

Spokenword. Oke oke. Owee als het tegen valt

@Janniebeton same moest ook lachen.

1 like

Ja wtf 4en5mei.nl leugens

Maar het nationaal comité telt dit vast niet als ‘gedicht’ sukkels, zet gewoon haar stuk erbij :pensive:

Ja tbh ik vind dit niet dezelfde vibe als een vroegwijze basisschoolleerling die iets over opa vertelt in rijm

Aka mijn droom in 1998

8 likes

Ik kan hier niets over vinden?

1 like

Nee true, maar dan toch stom dat ze op de site zetten dat ze dit jaar geen gedicht hebben terwijl alle oude gedichten zijn terug te lezen in een document.
Zet haar voordracht er dan gewoon bij met een vermelding dat we dit jaar dit en dit hebben.
Maar misschien mag dat niet omdat het niet zo’n wedstrijd was?

Vorig jaar had ik echt kippenvel van de beelden van de lege Dam, en nu is het bijna gewenning om het zo te zien. Hoop wel volgend jaar weer veel mensen erbij :heart:
Vind het altijd zo verdrietig dat er elk jaar minder overlevenden bij kunnen zijn…

8 likes

“Zoek niet meteen naar de verschillen. Dat is volgens mij de belangrijkste les van de Tweede Wereldoorlog.”

Uh how about vermoord geen bevolkingsgroepen? Of verspil geen levens van soldaten door ze als Kanonenfutter te gebruiken.

Hoe kun je dit als grootste les zien. Even verderlezen.

2 likes

Volgens mij zie ik daar achter bij het paleis toch mensen staan.

2 likes

Deze meneer net dacht ja jeetje duurt lang

1 like

Ik vind zo’n lege Dam eigenlijk veel indrukwekkender dan die mensenmassa. Al sta ik normaal ook elk jaar bij de herdenking bij mij in de buurt.

5 likes