Nu op tv-topic

Dit vind ik de eerste leuke! En heb ik een trailer een meid gezien die ik heel leuk vond, benieuwd wanneer die komt.

2 likes

De nieuwe K3 is

• Blond
  • Niet blond

0 stemmers

Ja eens! Ik vind haar leuker dan Chanel.

1 like

Nou deze kan in ieder geval haar uniform aanhouden als ze dat politieliedje van K3 zingt.

3 likes

ik heb gevoel dat Gordon gewoon niet zo goed weet wat een typisch k3tje is

1 like

Vind gordon en samantha echt te aanwezig. Waarom hebben ze voor de Nederlandsers zulke irritante mensen uitgekozen.

7 likes

Gemiste kans dit.

1 like

Dit vind ik echt geen k3tje

Mijn hemel mijn oren

3 likes

Voor de niet-ingewijden:

Denk dat ze toch beter agente kan blijven bij nader inzien.

1 like

Volgens mij vraagt iedereen zich dat af.

En wat @Tessje2 al zegt volgens mij weet Gorden niet zo goed wat nou typisch K3 is.

Deze krijgt echt teveel aandacht en veren.

2 likes

Haha dat hoofd! Ze had meer verwacht

1 like

Wat, weer reclame. Echt niet te doen dit.

dat publiek stemt veel meer zoals ik zou doen, dan de jury

Die oppervlakkigheid van Gordon, echt niet te doen. Alsof een knap kopje genoeg is om een K3 te zijn. Gaat er toch om dat ze de hele performance en uitstraling beoordelen tijdens het optreden, en niet al voordat ze überhaupt zijn begonnen?

En de enige die tot nu toe niet door is zou wat mij betreft nu in de top 3 moeten zitten. Ben benieuwd hoe het publiek haar had beoordeeld.

2 likes

Ik denk dat als ze dit concept 6 jaar geleden hadden gehad, Hanne niet eens door was geweest vanwege Gordon. Omdat zij girl next door was zonder ervaring. Maar inmiddels is zij een topzangeres die gemaakt is voor haar baan.
Gordon stuurt mensen weg en door om de verkeerde redenen.

En die liedjes van K3 kunnen simpel klinken maar ze gaan vaak flink de hoogte in. Terwijl ze dansjes aan het doen zijn. Dat doe je niet zomaar en met alleen een knap hoofd red je het dan niet.

3 likes

ik denk dat zowel hanne als marthe niet door waren geweest in dit concept. Slaat echt nergens op. We zijn op zoek naar een k3tje niet naar een nieuw supermodel.

2 likes

Echt waarom zou je je kat meenemen?

9 likes

Dat wou ik echt net zeggen :wink:

Ohhh ik wil die broek!!

1 like