Nu op tv-topic

Ja omg en ook zo vaag over die opnames brrr

Maar is het wel een pandemie??!!

1 like

Denk niet dat hij het gelezen had. Hij zei “ja dit is van het boek van Orwel uit 1984”. Okido maarten.

2 likes

Ja zegt ie eerst dat het niet opneemt en daarna alleen buiten. Yeah right. Wauw, wat een enge vent

1 like

Not gonna lie, hij zet me wel aan het denken

1 like

Hahaha ooooh dat had ik gemist, mooi!

Rutte had voorkennis! Wat denk je nu?

1 like

Ja en eerlijk achteraf dacht ik, het is ook niet aan mij om te oordelen. Maar je voelt best wel dat zij zich klein maakt en gewoon soms wegkrimpt en zo duidelijk alles verdraaien wat ze zegt?

2 likes

Klaus Schwab is de aanstichter van dit alles hoor! Pak ‘m.

Man man man man man

Je burgerrechten zitten in het spuitje :joy:

Oh okee ik heb nu wel iets geleerd namelijk wat ze willen doen als de pandemie onder controle is. Protesteren tegen vaccinatiepaspoorten en tegen The Great Reset in het algemeen

1 like

Oh ik herken Karin nu ineens door dat insta-filmpje dat ze laten zien. Krijg ineens die crazy eye-flashback

Wat lult deze vrouw, waarom is hier zendtijd voor.
Nog belangrijker, waarom kijk ik dit?

1 like

Beweerde ze nou net dat de overheid mensen ziek wil maken via vaccins of heb ik dat verkeerd begrepen?

1 like

Yes! Want dan verdienen ze weer aan ons.

1 like

Oo ik kijk nu ook. Waar is haar bewijs :sob:

1 like

Oh ja logisch, mensen die niet voltijd kunnen werken of een uitkering nodig hebben om van te leven zijn echt superhandig in een kapitalistische wereld
Oh nee we willen allemaal naar het communisme natuurlijk.

1 like

Ik zat met een half oog te kijken dus misschien heb ik het niet helemaal goed gevolgd, maar ik kreeg er een beetje een naar idee bij omdat ik juist het gevoel had dat die vrienden/familie een beetje misbruik van haar maakten. Cru gezegd: is het noodzaak of is het de makkelijkste oplossing. Nja hoe dan, iig wel heftig ja!

2 likes

Ik ben bang dat dit vaak wel noodzaak is

Goede photoshopskills wel

3 likes

Ik ga je rapporteren!