Nu op tv-topic

Vind ik ook

Maar vond Fidan en Renze ook om te janken

1 like

Haha meningen verschillen, maar vond Fidan het steeds leuker doen, ik vond het alleen als duo niet ideaal. Maar het format zat voor mijn gevoel wel beter in elkaar dan wat ik tot nu toe heb gezien?

1 like

Welke aflevering is dit? Heb echt zin om me te irriteren.

Aflevering 4: hobbies

Ben al halverwege haha maar eigenlijk is elke aflevering wel irritant op z’n eigen manier maar toch entertainment

1 like

Kan best maar het is niet helemaal een eerlijke vergelijking he, je vergelijkt nu het eind van de Vooravond met de eerste twee afleveringen van Sophie en Khalid.

Haha oke true. Ik ben misschien ook een beetje vooringenomen omdat ik Sophie bij op1 ook niet leuk vond. Misschien gaan ze nog wel leuke items maken (ik vond die maandelijkse geschiedenisles met die maatschappijleer lerares altijd erg leuk!)

1 like

Omg nu laat ze dr haar knippen door de buurvrouw, dus ik dacht aardig van haar,
Maar die buurvrouw knipte het met een gewone botte keukenschaar :cry:

Zag er niet uit, helemaal pluizig

Ik kan niet de enige Belg zijn die enthousiast naar de live-uitzending van 10 om te zien aan het kijken is toch?? :see_no_evil:

Nog even over B&B, die laatste post op insta van Mitch :flushed:

3 likes

Dat was onverwacht

Hahahah dank voor dit bericht, ik volg hem niet. Wat een ronde appeltjes!!

4 likes

Wow

2 likes

Haha omg die ballon weerspiegeld ook nog

5 likes

Hahahahahhah

1 like
  • gaat gelijk weer even terug naar insta *
5 likes

Heeft Roxanne misschien toch spijt? :sweat_smile:

Haha dat vroeg iemand in de reacties ook, waarop zij zegt: wie zegt dat ik er niet bij was?

1 like

Ga ook stuk om reacties met ‘mooie slinger’ en ‘je moet zelf de slingers ophangen’. Slingert zeker wat daar ja aan die ballon te zien :joy:

De afgelopen dagen werd op National Geographic een nieuwe documentaire serie (6 afleveringen) uitgezonden over 9/11. Heel heftig, maar ook mooi hoe overlevenden en nabestaanden hun verhaal konden doen.

Ik zie geen foto. Wat stond erop?

1 like