Nu op tv-topic

Goede match met Debbie.

1 like

Jaa vind ik dus ook! Wat een slappe hap.
Ik kijk trouwens af en toe ook op twitter wat erover gezegd wordt en daar zijn ze juist andersom van mening:
image
Lekker misogyn, maar goed wat had ik ook verwacht van twitter

Haha ik ga helemaal stuk om Jacob in dat zwembad die z’n ongeluk naspeelt terwijl die vrouwen denken van wat ben jij een rare vogel hahhaa wat een enorme mismatch met iedereen. Vraag me echt af waarom die vrouwen op hem gereageerd hebben want kan me amper voorstellen dat hij in zijn filmpje heel anders was. Ik vind hem ook 100x niks maar het zou ook echt niet in me opgekomen zijn om voor hem naar Portugal te vertrekken.

12 likes

Hardop gelachen om voorstukje van Jacob en kat die te laat komen voor yoga :rofl: kijk nu al uit naar de zwembadscene.

11 likes

Ben dit echt met m’n handen voor m’n ogen zitten kijken net. Vond het ook een beetje sneu, die vrouwen doen ook echt niet sympathiek meer…

3 likes

Ohno, in de beschrijving van @Keaton klinkt het nog wel vriendelijk grappig maar ze zijn echt aan het bonden dmv Jacob afkraken of niet?
Hoorde net ook pas, bij het voor de achtendertigste keer kijken ofzo, dat een van die vrouwen na Jacobs “ben ik te laat” iets zegt als “je zou maar met zo’n man samen zijn”

1 like

Ja ik snap de irritatie van die vrouwen heel goed omdat Jacob op een irritante manier aandacht blijft vragen en niet inziet dat ze daar geen behoefte aan hebben, maar ze uiten het inderdaad niet erg sympathiek. Al ontbreekt bij Jacob ook echt al het gevoel voor humor en zelfspot die zo’n situatie nog grappig en luchtig zou kunnen maken als je merkt dat niemand zit te wachten op je niet aangekondigde windsurfles of je spontane Shakespearevertoning als iedereen net ligt te chillen.

9 likes

Ja maar goddamn wat is die Jacob irritant daar. Compleet terechte opmerking. Hij komt daar aan en ziet dat ze al zijn begonnen en in opperste relaxtheid aan het joga’en zijn, en dan schreeuwt ie er tussendoor of hij te laat is? Ja dat zie je toch?? En 2 min later zegt ie het is nu kwart voor 10 we zouden om half 10 beginnen??? Dan weet je toch al dat je te laat bent.

Zie nu dat ik de verkeerde heb gequoted, was eigenlijk een reactie op @Ferngully

2 likes

Ja wow ik werd echt plaatsvervangend chagrijnig van dat gedrag. Doe even normaal?!

1 like

Ik weet toch nog steeds niet of ik team Jacob of team vrouwen ben. Oké met die yoga was bloedirritant en vaak denk ik echt van que? Wat doe je? Maar hij probeert tenminste nog wel iets te doen (zie ook aflevering 19, morgen op tv). Maar er komt 0 respons van die vrouwen en zelfs echt kut opmerkingen vanuit hen zo sneaky tegen elkaar over hem. Waarom heb je jezelf dan opgegeven, en echt wel kinderachtig bitchy gedrag vind ik het ook

10 likes

Ik heb alleen het voorstukje gezien dus zal wel tactisch geedit zijn, alhoewel die kat sowieso al zo’n reactie waard is :rofl:
Heb wel een beetje hetzelfde als @Twijfelkont Jacob heeft ook echt pech dat al die vrouwen tegelijk aankwamen en het prima met elkaar kunnen vinden. Vond het bijvoorbeeld echt lullig dat ze gewoon een beetje je z’n tuinen gingen snoeien en hem daar met z’n tweeën mee confronteren.
Het lijkt mij een moeilijke vent maar volgens mij kun je 1 op 1 nog best tot hem doordringen, beter dan bij zo’n Bert die pas na drie verdronken kalveren gaat denken “wat vind ik er eigenlijk van dat die put daar staat?”

2 likes

Dat van aflevering 19 en ook een eerdere actie vond ik idd ook echt niet kunnen van die vrouwen. “ik ga het water niet in” alsof ze allergisch zijn voor water. Maar als het straks in de zee is, dan hebben ze opeens wel interesse? Hoezo nu dan niet. Ik denk overigens ook dat áls 1 van de vrouwen nog kans had gehad om hem leuk te vinden, dat het door de opmerkingen van de andere vrouwen sowieso al nooit iets had kunnen worden. (al denk ik dat het wel erg moeilijk wordt om iemand te vinden die hem leuk vindt…)

Maar blijf erbij dat ik Jacob echt godsgruwelijk irritant vind en het nog geen dan daar had uitgehouden. Verbaast me overigens ook totaal niet dat hij geilt op die Mariana en daar iets mee wilde, maar zij hem heeft afgehouden.

7 likes

Waarom praten al die vrouwen alsof ze juf zijn van een kleuterklas en de mannen hun leerlingen? Krijg er echt kriebels van.

1 like

Yes we kunnen weer kijken (ik heb geen Videoland).
Oh die vrouwen moeten dus echt vw de quarantaine er blijven.

1 like

Ik kijk ook live!

1 like

Hahaha Jacob is echt zo ongemakkelijk zeg. Maar is denk ik al te oud om z’n gedrag nog te veranderen.

Oh heet ze geen Monique dan? Hahah

Ik vond het vorige week erg sneu voor Jacob toen al die vrouwen zich als groep tegen hem keerden, maar met die yoga O MIJN GOD HOU OP. Wat die vrouw al zei: net een klein kind. Verschrikkelijk.

Ik weet niet of dit iets voor ons Deb is hoor

2 likes

Niemand is iets voor ons Deb. Behalve Deb zelf.

10 likes

:100:

1 like