Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Misschien is dit wel allemaal onderdeel van hun campagne :coffee:

4 likes

Fijn om zijn kop ook niet langer te zien :joy:

1 like

Nogmaals:

Nature is healing :pray:

2 likes

41 likes

Haha dit vind ik zulk geestig nieuws

“Zeesluis in IJmuiden zal niet Sluisje McSluisface maar Zeesluis IJmuiden heten”

:joy:

26 likes

Wat een teleurstelling!

Edit: zie nu dat Irma Sluis en de Sluizenmoeder ook niet zijn gekozen. Wat een saaie pieten in die commissie.

13 likes

Waarom laat je mensen namen insturen als je uiteindelijk toch gaat voor de meest saaie en onoriginele naam die er bestaat

10 likes

:roll_eyes: zo’n suffe herhaling, hoezo zagen ze dit dan niet aankomen…
:broken_heart: Boaty Mcboatface

8 likes

De Speld is er ook snel bij :joy:.

26 likes

Ik vertrouw Thierry dus echt voor geen meter. Hij kan toch niet opeens zomaar alles achterlaten? Sowieso dat hier een of ander masterplan achter, of hij is gewoon een kinderachtige kleuter die bij het minste of geringste opgeeft

3 likes

Ik denk dat laatste. Ik denk dat het met de diepgang van Thierry allemaal wel meevalt. Hoop lucht.

4 likes

ik had het verkeerd gelezen ook, dacht in alle opwinding dat Baudet opstapte uit de kamer ook, maar het is Hiddema :joy: Dacht al waarom doet ie zo dramatisch, eerst aankondigen dat je stopt als lijsttrekker, dan als partijvoorzitter en tenslotte uit de kamer… maar valt mee dus

1 like

Hehehehe

11 likes

Oh man ik geniet echt van ieder nieuwsbericht nu. Wat een shitshow

4 likes

hopelijk escaleert het lekker snel en stapt het hele FvD op

Goh, nooit gedacht dat ik Annabel Nanninga de meest redelijke persoon in een conflict zou vinden.

Maar laat heel die partij maar lekker in elkaar donderen ik zal er niet rouwig om zijn.

9 likes

Goed dat je als boef op de hoogte blijft van dat soort dingen

13 likes

Ja ik kan veel leren zo, tijdens een ondervraging ga ik voortaan alleen maar antwoorden “daar heb ik geen herinneringen aan” en dan snel een andere schuldige aanwijzen

15 likes

Dit vind ik echt wel goed nieuws.

38 likes

Ah shit. Ik maakte de fout om reacties van mannen te lezen. Soms gun ik ze echt om eens een hele heftige, pijnlijke menstruatie mee te maken. Al zouden ze dan waarschijnlijk verkondigen dat ze op sterven liggen.

2 likes