Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Och betty mag nog even hoor

3 likes

Vind ik toch altijd mooi om te lezen, dat mensen op zo’n moment zoiets ook gewoon doen. Of iemand dat nou wel of niet mee krijgt, lijkt mij ongeacht of iemand het overleeft of niet een heel fijn idee als bijv familielid dat iemand dat gewoon doet. Ook al lijkt me dat verschrikkelijk moeilijk en zal het niet fijn zijn om te zien. Knap hoor.

9 likes

Als jij hem ooit ziet wil je dan even zn handtekening vragen.

2 likes

Kan me niet voorstellen dat zij kan slapen vannacht :disappointed_relieved:. Wat lijkt me dat heftig om het mee te maken. Hoop zo dat hij het red en de mensen die er als eerste bij waren, ook de nodige hulp krijgen

2 likes

Nu op RTL4 in afwachting van de persco door Halsema.

1 like

Straks persconferentie vd politie op npo1… hoop zo dat er “goed” nieuws gegeven wordt…

1 like

Ik denk dat ik zo na de pers confo nog ff naar leidse wandel. Hij zal er vast nog staan! En dan groet ik hem gewoon :joy: en dan vraag ik zijn handtekening en of hij een filmpje voor FF kan maken.

3 likes

Komt Betty weer even in beeld om te laten weten dat ze niks te vertellen heeft.

11 likes

Ik vrees echt dat hij overleden is. Is alleen nergens op gebaseerd

2 likes

Ik heb ook zo’n naar gevoel, durf de persconferentie bijna niet eens te kijken

4 likes

Pff je zal maar een collega zijn daar bij RTL en nu dit moeten draaien allemaal. Echt sick.

5 likes

Ik heb ook echt het nare voorgevoel dat het niet goed gaat aflopen :pensive:

Ik vrees er ook voor. Aan de andere kant hoop ik dat het feit dat het ziekenhuis zwaarbewaakt is nu ook een soort van hoopvol teken is?

2 likes

Nouja logisch dat het er niet goed uit ziet maar laten we gewoon afwachten.

8 likes

Neem aan dat zijn vrouw en kinderen er ook zullen zitten? Die zullen nu denk ik ook extra beveiligd worden.

9 likes

Ik heb RTL maar afgezet, echt niet om aan te zien met al dat gespeculeer en al die irrelevante meningen. Ik wacht wel op de persconferentie op de NPO

5 likes

Ik hoop gewoon dat ze de daders hebben maar verder niet veel nieuws. Hoop dat Peter gewoon rustig kan herstellen

4 likes

Royke, voor het eerst dat ik sympathie voor hem voel <3

14 likes

Kwart over 11

Beide

2 likes