Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik was heel excited (opgewonden past niet helemaal) voor al die nieuwe dingen maar heb uiteindelijk alleen de salted caramel tiffins geprobeerd en die vond ik niet lekker. De rest heb ik volgens mij niet eens geprobeerd.

2 likes

Komt die op mijn lijstje🙈

2 likes

Ik vind de cookie and cream wel heel lekker maar ik vind het te duur. Ik zou er wel 2 euro voor over hebben maar ik vind dit teveel geld voor wat ik krijg.

3 likes

Dat is waar maarja als je het ziet als gebakje is het op zich wel redelijk denk ik? :see_no_evil:

1 like

Dit is zoooo lekker. Door die karamelstukjes krijgt het een beetje een chewy bite. De pretzel vind ik niet zo duidelijk aanwezig maar is wel aardig

4 likes

Is voor mij ook niet zon punt, zeker als ik besloten heb dat het een ‘cheat’ dag is🙈

1 like

Ik heb de white chocolate and cookies vandaag gegeten. De chocolade met koekstukjes was erg zoet, maar wel lekker. In het ijs zit een soort chocolade ijs-swirl, mega lekker! (Ik hou niet zo van echt chocolade ijs, dus vond deze subtielere chocolade smaak lekker)
De salted caramel heb ik alleen geproefd, ook heel lekker! Smaakt ook echt naar salted caramel ijs.

17 likes

Ik heb die met cheese onion gehad, was niet denderend.

2 likes

Bedoelde dit overigens niet als aanval @Evi-lena

1 like

Nee vind ze nét niet😅 dus ik dacht misschien bestaan ze ook van een ander merk

1 like

Deze was het. Dat brood was net karton.

3 likes

Van albert heijn merk heb je ook twee soorten die zijn wel lekker!! Ik kan ze niet vindenop internet. Het is ook zo een rechthoekig doosje en eentje met tomaat en andere ook kaas/ui.

2 likes

Ja las hier idd al een eerdere reactie op, misschien kan ik hem in een grotere ah wel vinden :thinking:

1 like

AHI_434d50323634363937_1_LowRes_JPG
Op de site staat niet meer leverbaar :frowning:

1 like

Vind je deze lekkerder dan de Pretzel Toffee van Tony Chocolonely, als je die hebt gehad?

1 like

Ja veeel lekkerder. Deze reep is minder dik dan Tony en de karamel en pretzel zijn bij deze meer aanwezig dan bij de Tony waar het allemaal ín de chocolade zit ipv erop

2 likes

Noo! Ik zal van de week hier eens kijken. Er staat wel een borrelpizzabrood op de site. Die ziet er ook wel lekker uit van Excellent.

2 likes

Zag hem vandaag ook bij de Jamin voor €2.75!

1 like

Ze gaan bij mij ook zeker in 1 dag wel op. Schaam me daar ook niet voor. Het zijn ook maar een paar happen.

1 like

Niet helemaal nieuw maar wel erg lekker! Smaakt ook een beetje naar amandel, vind 'm lekkerder dan Starbucks lactosevrije ijskoffie/niet lactosevrije douwe egberts

2 likes