Nieuwe producten in de supermarkt #2

Dinsdag bij de Lidl… Klinkt wel bijzonder.

1 like

Haha die hadden ze wel een paar maanden mogen opschuiven.

7 likes

Even een foto van de ingrediënten gemaakt. Zit wel echt aardbei in ja.

Ik heb inmiddels alle smaken op (heb er gewoon mee ontbeten haha kan prima!) en ze zijn echt super lekker. Ik denk dat ik dit na ga maken want volgens mij is dit heel goed zelf te maken!

7 likes

Ah helaas. Echte aardbei is natuurlijk wel beter enzo, maar ik mis aardbeien eten echt haha.

1 like

Bij de Aldi

Beetje koffieachtige chocolade smaak, met wat dunne vloeibare karamel. Niet echt super lekker :frowning:

Snertkroket klinkt als een geweldig scheldwoord. :joy:

9 likes

Wow die verpakking is wel echt keihard gejat van die van de appie :sweat_smile:

De opmaak van de eitjes nog meer😅

1 like

Het doet me denken aan de snackbar die ik vroeger met een vriendin wilde openen. ‘Het Hoerenpaleis’ (don’t ask me why) met op het menu onder andere sletkroket en trutpatat. :smile:

12 likes

“Mijn” jumbo heeft ze helaas (nog) niet. Hopelijk komen ze nog🍦

ja man, ik had die doos in 1 dag op haha. Ga volgende week weer een doos halen (en misschien ook eens proberen dit zelf na te maken).

Zo nieuw dat ik niet eens een foto kon vinden online? In de jumbo gevonden.
Het smaakt… interessant

7 likes

afbeelding

Volgens mij zijn deze ook nieuw, heb er net eentje gekocht bij de AH to go en vond ‘m super lekker! Niet helemaal waterijs, maar meer een aardbei puree ijsje. 9/10

19 likes

Aldi heeft z’n nep-B&Js vernieuwd.
De cookie dough is echt een dikke fail. We hebben in 1 zo’n bak maar liefst 2 stukjes deeg gehad. Die je bijna met een vergrootglas moest bekijken. Wat een mislukking :sob:

1 like

Dit is niet echt nieuw eigenlijk. Maar het is zooo lekker! Met blonde chocolade (gekarameliseerde witte chocolade. 10/10

18 likes

Die van de Lidl is wel goed. :heart::heart_eyes:

Goed om te weten. Ga ik die eens proberen :sunglasses:

1 like

En maar €1,99 voor 500ml dacht ik

2 likes

Ja volgens mij wel. Ooh nu heb ik hier zin in. Van de week maar even halen.

Deze is volgens mij ook nieuw. Vorig jaar niet gezien iig.

(niet mijn foto)

Ik heb de gele verpakking al wel eens gehad en die vond ik niet zo bijzonder. Deze is wel echt een toppertje. Caramel proef je heeeel goed en de chocolade is lekker crunchy. Het ijs goed romig. Deze week in de bonus ook. 9/10 Vaker kopen!

12 likes