Nederlandse/Belgische steden tips

Ik vind Roasted en Davo leuk!

1 like

El Popo! Hele gezellige zaak.

1 like

@tessel @Eniro @Pioen Dank jullie wel!

2 likes

Mijn aanraders:
-El Popo (Mexicaans, ook fijne cocktails)
-Raffaele’s Foodbar (Italiaan, alles is daar lekker)
-ST. Tropez (is ook vooral bekend om daar drankjes te drinken maar ik vind de sfeer en de diner kaart heel leuk)
-Jackies (duur maar fantastisch, waarschijnlijk niet wat je nu zoekt)

Heel veel plezier!

Dank je wel voor alle tips! Het is deze keer Goesting geworden. Mocht ik nog een keer naar Deventer gaan dan heb ik deze tips al in mijn zak :smiley:

4 likes

Vandaag gaan we naar Middelburg vanuit Rotterdam. We hebben maar even de tijd daar, +/- van 11 tot 3, ik had al tips gelezen hier zoals honeypie en nog wat plekken voor koffie en taart.
Maar waar kun je lekker vis eten voor lunch?

Edit: we zijn naar Basalt geweest en hebben lekker gegeten.


Iemand tips voor in Gouda? Morgen gaan we denk ik daarheen. Lekker lunchen etc, tips zijn welkom!

Hebben jullie lunch en diner tips voor Deventer? :plate_with_cutlery:

Paar berichten boven je gaat het er nog over!

2 likes

Miss Nice Banana (vegan), Curcuma en de Kleischuur (aan het water) zijn aanraders voor eten/drinken.

1 like

Nice! Hoe vond je het?

Het ging niet door want de trein reed niet! Nu herkansing in september :grin:

Hebben jullie tips in Deventer voor een leuke plek om vanavond na het eten nog te borrelen?

DAVO!

2 likes

Vriend is helemaal enthousiast, alleen drink ik geen bier 🥲 ofja, een Radler of en Rosé biertje

Haha ik drink helemaal niet, maar vond het alsnog leuk daar! En gelukkig hebben ze ook wel andere drankjes

1 like

Wij hebben hier gegeten, nav je post. Echt zó lekker en onwijs vriendelijke mensen. Thanks :orange_heart:

1 like

Wat mega leuk om te lezen! Ik ken de eigenaren helemaal niet persoonlijk maar vind ze daar ook altijd zo ontzettend vriendelijk en het eten heel erg lekker! Super fijn dat het jullie ook zo goed beviel!

1 like

Ja was echt top! Wilde eigenlijk naar Goesting, maar die bleek dicht op woensdag. Maar achteraf blij dat we hier hebben gegeten. Net wat meer dan een gewone Italiaan :relaxed:

Zo’n leuk stadje is het ook! Al die oude straatjes, zo schattig.

1 like

Tips voor Sint-Oedenrode en omgeving? Voor uitjes, eten, gebak? Misschien ook een dagje Eindhoven of Den Bosch, welke van die twee zouden jullie aanraden?

Den Bosch is gezelliger en heeft echt een mooi oud centrum, Eindhoven kan ik vaak beter shoppen. Net waar je zin in hebt!

2 likes