Bij mij (nog) niet (in de app)
Doen niet alle schoenen mee? Want bij mij werkt de code niet.
Bij mij doet de code het ook (nog) niet!
Aah gelukkig dan heb ik nog hoop!
Waarschijnlijk al 80 keer gevraagd dit, maar ik zit tussen een 40/41 in qua schoenmaat. Welke maat Docs moet ik dan hebben?
Ligt aan het model en of je brede voeten hebt.
Welke heb je op het oog?
Ik kan nergens die van Douglas vinden Ook niets over de voorwaarden. Raarrrrrr
Heb geen brede voeten. De pascal virginia1460 soepel leer. Is er nog een ander model met dat soepele leer?
Ik dacht dat de H&M nooit meedeed, maar zie dat hij wel in het lijstje staat! Helemaal gelukkig hier.
Ik weet niet wat ze atm allemaal verder verkopen maar ik denk dat ik dan gewoon voor 40 zou gaan.
Ik wil eigenlijk slapen maar ik zit te wachten tot 23.00 zodat ik m’n zalando bestelling kan doen. Erg toch
Ik ook, maar is het zeker 23.00? Ik wil op Dr martens site bestellen, hopelijk hoef ik nog maar een kwartier te wachten haha
Zalando wel ja, dr martens weet ik niet
Ik kon daar een dik uur geleden al de kortingscode gebruiken. Maar niet op alle producten werkt die code verschillende paren zijn uitgesloten.
Hmm… Hier boven ook al iemand. Misschien is het model Pascal Virginia buiten gesloten van de korting. Ik ga op onderzoek uit.
Een vriendin wilde een tas en daar deed die code het wel op. Ik vrees dat bepaalde standaard modellen o.a. pascals en de jadon boots zijn uitgesloten.
Ik vrees het ook! Nou dan ga ik maar naar bed. In ieder geval bedankt voor je reactie, anders had ik hier nog een uur gezeten haha
Staan je gewenste schoenen niet op zalando of about you? want daar hebben ze ook die korting?