National Glamour Day

Eerst staat er dat je je moet afmelden voor de
manieren waarop je informatie kan krijgen van Glamour door vinkjes te plaatsen.

En daarna dat je je kan afmelden voor Hearst door géén vinkjes te plaatsen.

Ik kan het niet uitleggen :stuck_out_tongue: Maar je moet wel goed lezen dus.

1 like

Ohh ja dat heb ik wel gezien! Is heel sneaky opgezet idd. Maar als het goed is heb ik het goed ingevuld.

2 likes

Oh daar heb ik dus echt overheen gekeken! Glamour heb ik dus wel afgemeld, maar Hearst niet… Vind dat erg misleidend want de meeste mensen lezen gewoon helemaal niet of niet goed :stuck_out_tongue: En ik wil niet dat Hearst mij gaat mailen voor wat dan ook.

Ugh Hearst. EGF killers.

29 likes

Zijn dat van die spammers?

Er staat nu op de site dat de codes gewoon gedeeld worden op de site, gelukkig!

4 likes

Ik heb al 2 codes gekregen, omdat ik de nieuwsbrieven van die winkels ontvang.

Sacha : GLAMOUR19
Manfield : FASHIONWEEKEND19

6 likes

Wat willen jullie kopen?

Ik wil deze eigenlijk heel graag. Al weken zit ik er naar te kijken, maar vind het wel veel geld. €129,99 nu €103, dus wie weet dat ik hem nu ga bestellen.
En jij?

5 likes

Just here for the coupons

14 likes

Ik wil heel graag de avocado oogcreme van Kiehl’s kopen, maar ik verwacht niet dat die mee gaat doen bij Douglas. Dus als die nergens in de aanbieding is koop ik niks denk ik. Heb ook niks nodig eigenlijk dus dat is ook wel eens een keertje fijn!

Ik ga voor een nieuwe werktas, ga deze beide bestellen en dan kies ik er 1.

En misschien deze

4 likes

Douglas heeft zo vaak zelf 25% korting, dus wacht daar wel op :nerd_face:

Heel leuke tassen en schoenen! Vanwaar zijn die?

Haha ja daarom, we hebben Black Friday ook nog. Misschien kan ik nog een keer ergens een sample scoren om hem eerst uit te proberen. Als ik er dan tevreden over ben kan ik gelijk de grote pot kopen als er ergens goede korting is.

Erg leuke rugzakken trouwens! De kleur van die jas is ook echt prachtig.

1 like

Tassen zijn van Kapten & Son en heb geen schoenen gepost? :wink:

1 like

Ik heb mijn vriend zeven jaar geleden op glamour day leren kennen :stuck_out_tongue_winking_eye: Was met een vriendin gaan winkelen in Amsterdam en gingen ‘s avonds stappen in onze nieuwe jurkjes :dancer:t3: Voelt toch altijd een beetje als een feestdag daarom haha

30 likes

Ahh zo leuk!

Ik ga deze kopen:

En wil een airforce winterjas en nubikk schoenen, maar volgens mij doen er geen winkels mee waar dat met korting te krijgen is. Als ik dat wel kan vinden koop ik dat ook

Bij about you hebben ze airforce, die doen ook mee !

1 like

Ohh goeie dat wist ik niet! Bij de bijenkorf is glamour korting op selected items, dus vast niet op airforce. Ga wel kijken. Ook ff op aboutyou ook selected items is of alles