Musical topic

Overigens vind ik Anouk een stuk jonger / meisjesachtiger ogen dan Willemijn (zij kreeg dat commentaar toch?)

Mijn top drie is denk ik Nandi, Valerie en Renee (willekeurig)

1 like

Ah ik vroeg me al af of er meer mensen keken! Ik vond vooral Sanne en Renee heel goed dit keer. Willemijn het minst.

Ja vind haar ook veel jonger ogen / over komen

Oefff vond dit groepsnummer niet top

1 like

Sommige keken echt heel verveeld of afwezig ofzo? Vond alleen Natascha heel enthousiast tijdens het hele nummer.

Voor nu vind ik Natascha, Valerie en Sanne het leukst denk ik. Willemijn en Tessa mogen er uit wat mij betreft! Oh en Anouk ook nog haha

Ben het wel eens met Pia, Anouk deed het beter imo

Vond Anouk ook niet heel geweldig, maar snap indd wel dat Pia hiervoor koos

Vind die stem van Willemijn zo schel
niet erg dat ze weg is.

1 like

Ik vind Anouk en Jolijn onsympathiek overkomen. Beetje alsof ze een air over zich hebben en daardoor vind ik ze ook niet zo leuk.

2 likes

Ja heb dat vooral bij Anouk, denk bij Jolijn dat het gewoon onzekerheid is ofzo

Heb het net teruggekeken. Ik vind het tot nu toe echt heel ongemakkelijk om te kijken: slecht orkest, vals/wankel zingen, slechte uitspraak.

Konden ze echt niets beters vinden dan deze kandidaten? Ik heb nog geen favoriet, maar ik ken de rol ook niet zo goed.

2 likes

Ik kijk het ook voor het eerst, vooral omdat er een oud vriendinnetje mee doet haha.

Maar ik vond sommigen echt vals zingen?

Pia dacht: ik moet ook een ‘Pzazz’ hebben. Das Gewisse Etwas

4 likes

Man dit lied is zo’n crime om te zingen, respect hoor!

3 likes

Zou het de bedoeling zijn dat ze zo in haar bh staat

Zo, Natascha begon erg goed vond ik! Dit lied vind ik niet heel erg bij Valerie passen

Kwam dit ook vragen

Vond het nummer van Valerie drie keer kut maar wel goed gedaan en Natascha ook. Vind de jury wel echt mega gezapig.

2 likes

wow, wel een heel sterke opening met deze twee

1 like

Ja denk t, vond t ook vreemd ogen

1 like

Natascha was erg goed! Ze valt me bij de groepsnummers ook altijd op. Valerie vond ik in het begin van het liedje minder sterk maar ze herpakte zichzelf later wel goed.

1 like