Musical topic

Ah zo lief al die meiden

Anastasia is helaas afgelast, ik krijg net een mailtje.

De waarde van de tickets mag ik gebruiken voor The Sound of Music of voor Aladdin. Ik ga voor die laatste!

2 likes

Ah wat jammer, maar ik zou ook voor Aladdin gaan inderdaad. Ik vind na die zoektocht naar Maria (en nu ik de film weer gezien heb) het denk ik niet waard om naar The Sound of Music te gaan. Ga ook wachten op Aladdin :star_struck:

1 like

Ik had kaartjes voor Kinky Boots, 3 jaar geleden gezien in Londen, en toen ik hoorde dat hij hier kwam gelijk kaartjes gekocht. Echt een geweldige show.
Maar inmiddels na een keer verplaatst te zijn, is het nu afgelastā€¦

Ik kreeg vandaag een mailtje over Titanic the musical. Bekijk ik de cast en zie ik dit:

image

Hahahaha :joy: Voor wie hem niet kent: youtube verliefdheid is een toverbal en dit fragment: https://www.youtube.com/watch?v=DwBkGvoQ4Kc
Ik vind het heel grappig dat hij nu in een musical speelt.

6 likes

Ik bekijk nu Alladin en ik zie dat Keoma (van K3 zoekt K3) Jasmine speelt!

1 like

Ik heb al kaarten voor Aladdin gekocht. Gelijk 18 september :partying_face:
Heb de Engelse versie in NY al gezien, was fantastisch, benieuwd naar de NL versie!

Zoā€™n zin in!!

3 likes

Omg een musical show van west end om te vieren dat de theaters weer open zijn. Brb even een potje erbij janken.

2 likes

Ik las dit net en moet hier echt veel te hard om lachen

1 like

www.gids.tv/artikel/17071/nieuw-op-netflix-musicalfilm-tick-tick-boom-vanaf-vrijdag-te-zien.html

Dit is zoā€™n geweldige film. Iedereen die van musicals houdt moet deze eigenlijk zien. Andrew Garfield (ja) speelt Jonathan Larson. Hij is de schrijver van Rent. Gemaakt door Lin Manuel Miranda, of course haha.

2 likes