Mommybloggerstopic #2

Hoe weet je wie er bij haar op cursus zijn? Is dat meer dan één persoon? :open_mouth:

1 like

Komen in haar vlog voorbij. Ze geeft de “cursus” thuis en filmt de groep als ze die heeft opgehaald bij een parkeerplek in de buurt. Volgens mij zei Kelly iets over 16 cursisten. :no_mouth:

Haha dit klinkt alsof ze geblinddoekt in een busje naar haar huis gebracht werden.

20 likes

O en de cursus kostte 400 euro.

3 likes

Haha ahw die man rechts achter lacht ook echt een beetje als een boer met kiespijn :blush:

7 likes

400 euro !!! :fearful:

1 like

En dat zonder locatie kosten of duur inbegrepen lesmateriaal.

4 likes

En zonder foto waar iedereen ook daadwerkelijk met z’n hoofd helemaal op staat.
Jeetje mina. Wat een prijzen. Dat verdient goed!

Maar je krijgt er wel heel veel tips & tricks voor terug. En een schriftje van de Action!

7 likes

En misschien bonus tips van papa Sjenkie :star_struck:

4 likes

Ik vind het wel echt bewonderingswaardig dat Michelle Bollen om half 9 al naar de sportschool is geweest, twee kinderen heeft aangekleed en klaar om naar de peuterspeelzaal (ik bedoel ‘schooltje’) te gaan en er zelf ook piekfijn uitziet en ready for work is.

Vraag me altijd af hoeveel zij slaapt want zie haar zo vaak ‘s avonds laat of juist voor dag en dauw in de sportschool staan.

2 likes

Haat haar nu al :joy:

26 likes

400 pp? :flushed:

2 likes

Waar laat je al die mensen? Zo groot is hun huis toch niet?

Haha het was echt stampvol in hun woonkamer!
Parkeren bij de aldi

3 likes

Ik tel 30 mensen, 400 euro pp is 12.000 euro :fearful:

8 likes

Vind dat wel bizar veel kosten voor iets wat aan huis gegeven werd. Hadden ze een drie gangen diner achteraf?

3 likes

Haha dit is wel echt next level je kind inzetten hoor. Een spon waar het kind daadwerkelijk 0.0 mee te maken heeft maar tóch even bij betrekken. Snap niet dat ze zelf niet inzien hoe raar dit is.

1 like

Ze zullen vast een lekkere uitgebreide lunch hebben georganiseerd, afbak broodjes van de Lidl en van die gore brood saladebakjes

11 likes

En wat hebben ze eigenlijk geleerd tijdens deze cursus?