Ik vond deze jurk voor de rijke cat lovers haha
Waar zijn de bovenste laarsjes (met gesp) van als ik vragen mag? Ik zou ze ook dragen met skinny jeans zoals @djodie zegt, maar blijft lastig haha, heb er ook altijd problemen mee! Wat ik ook leuk vind, is dit soort laarsjes onder een niet-zo-stoer jurkje/rokje en dan eventueel panty’s als het kouder is!
Ze zijn allebei van Bullboxer via Sarenza geloof ik
Och jezus…
Ik vind de subreddit female fashion advice altijd handig om de trends te weten te komen. Maar dus:
- prints als ruitjes, pied de poule, Prince of Wales ruitjes (die grijszwarte, vaak op pakken), snake print, luipaard
- broeken met wijde pijpen
- okergeel is de kleur van het seizoen, en verder ‘jewel tones’ als koningsblauw, diep rood en donkergroen.
- materialen als leder, suède, tweed
- cowboy laarzen
- cropped skinny jeans met rafeltjes
- oversized everything (helaas, hopelijk sterft deze trend snel uit en wordt getailleerd terug in)
Ooh en in het algemeen doet alles wat er een beetje seventies uitziet het wel goed in de herfst!
Mijn lievelingsmerk!
Thanks
Tafeltjes? O rafeltjes? Sorry wist serieus niet wat je bedoelde
Hahaha oeps, heb het aangepast!
Vriend lacht me heel hard uit om mijn dilemma dus aan heb ik niks!
Dilemma: deze Schoenen, ben ik daar (35) te oud voor of niet?
- Ja, zulke schoenen zijn leuk als je onder de 30 bent.
- Nee, schoenen zijn tijdloos en kan je op elke leeftijd dragen
0 stemmers
(Ik zou je vooral combineren met jurken en rokjes.)
Ik vind ze eerder wat ou(w?)bollig dan kinderlijk ofzo.
Ik wou dit ook net zeggen haha, ik vind dat je er nog te jong voor bent
Ok, dat is weer de andere kant Zo had ik ze nog niet gezien.
Ze zijn gebaseerd op van die kostschool-schoenen, misschien dat ik er dat teveel in zie. Of ik heb gewoon een ouwelijke kledingstijl, dat kan ook!
Ik heb dus een lichtgele Adidas colour broek
Maar ik heb echt geen idee hoe ik hem leuk kan combineren.
Weet iemand iets?
Volgend jaar lopen al die festivalmeisjes weer rond met ene fietsbroekje met ‘echte’ spice girls schoenen en een buiktasje en een sport-inspired croptop.
Naja als jij ze leuk vind en ze leuk kan stylen dan moet je je natuurlijk niks van je vriend of mij aan trekken he! Gewoon kopen/dragen wat je leuk vind haha.
Zoals zij het draagt of kan ook met een babyblauw shirt love deze kleur.
Ik zeg ja! Weet wel niet wat de dresscode is.
Er stond niets op de uitnodiging… lastig!