Modetopic

Haha jaa. Op andere sites weet ik niet zo goed of je ze daar op kunt vinden. Maar als je een beetje filterd op maat , kleur en lengte dan hoef je niet heel de site door.

No nooit van gehoord, weer iets geleerd :slight_smile:

1 like

Wat een leuk topic! Je kunt je wel aanmelden voor stylist bij Zalon!

Ik zoek twee items. Ben wel moeilijk, het moet van een natuurlijk ademend stofje zijn. En het liefst ook die kleurstelling :slight_smile:

Het gaat om de top (ook met die lange knoop ipv kort) en die jurk! Die streepjes jurk zie je best vaak maar dan zwart wit ipv wit zwart. Mouwtjes mogen ook kort zijn of eventueel mouwloos. En die split :heart_eyes: Als iemand iets weet :hugs:

Aaah dat topje heb ik toevallig ook op mn pinterest. Heb wel dat soort topjes gezien bij forever 21 maar helaas van polyester.
Zon jurk heb ik tijdens mn eerdere zoektochten wel voorbij zien komen. Ik ga hem morgen even voor je zoeken.

Hier wel alvast die topjes. Mocht je toch benieuwd zijn.

Top 1
Top 2

Ooo die tweede vind ik echt heel tof. Zou ik nu alleen niet aandurven doen.

Je zou hem in een maatje groter kunnen kopen maar dan wat strakker knopen. Zo heb je iets meer stof om jezelf mee te bedekken.

O goede tip! Dankjewel!

@Prettyprettyprincess naar aanleiding van jouw tips heb ik net voor het eerst een asos bestelling gedaan met o.a. twee jurkjes! Helaas niet echt iets kunnen vinden zoals die groene langere, maar ben toch ook wel benieuwd naar deze twee. Hopelijk passen ze goed en zijn ze lekker luchtig voor de zomer!

1 like

Aah wat leuk om te horen :blush:

Oh yess wajoo zoveel dingen heb je gezocht!!! Dankjewel, ik ga morgen goed kijken! Maar echt, dit is fantastisch! Misschien moet je bij Zalando solliciteren en styler worden voor die Zalando box!
Oh haha dat heeft iemand al gezegd zie ik nu oepsiee

1 like

Die tweede is heel leuk ja thanks! Bestel het alleen niet want draag echt geen polyester meer. Jammer dat veel zo vaak van dat soort stofjes zijn…

Ik heb gisteren 2 broeken gekocht waar je echt alles doorheen ziet, zal ik dan gewoon commando gaan ? Heb nu een halflang vestje erover zodat je de randjes van m’n ondergoed niet ziet…

Als het een witte broek is dan schijnt een rode onderbroek het minste op te vallen.
Als het gaat om de randjes van je ondergoed dan ,zou je misschien bij de hema naadloos ondergoed kunnen halen.

1 like

HEMA heeft inderdaad hele fijne naadloze strings, ook in nude geloof ik!

Ohja dat van rood hoor je vaker maar ik vind dat dus echt goed zichtbaar onder wit helaas @Prettyprettyprincess

2 likes

Ik draag dan meestal van dat hele dunne, naadloze huidskleurige ondergoed, werkt prima

Edit: ok wat hierboven al gezegd werd dus. H&m heeft dit ook

1 like

Dit zoek ik ook!
En dan niet in een naar synthetisch stofje :smile:

Edit: op zoek naar tea dress dus!

1 like

Trouwens viscose en rayon zijn de nep versie van katoen zeg maar. Ze hebben ongeveer dezelfde ‘functies’ zoals vocht opnemen enzo. Alleen zijn viscose en rayon iets soepeler .

3 likes

Ik heb nog geen echt leuke gevonden, maar wellicht ben ik te kieskeurig :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik zie ook niks leuks. Soms staat het ineens wel leuk als je het aan hebt.

Ben de laatste tijd ook totaal niet tevreden over mijn kledingkast.

1 like

Oef een witte jurk met zwarte strepen is inderdaad lastig te vinden. Heb wel 2 opties haha maar die zijn best wel prijzig. Je zou ze wel in je mandje kunnen doen en wachten tot ze afgeprijst zijn/ er een kortings code is.

Optie 1
Optie 2

&other storys loopt een beetje vast bij mij maar misschien hebben ze daar ook wel zon soort jurk.