Ze was wel een stuk enthousiaster over Thierry na het zien van zijn huis
Ja, dat snap ik wel, Thierry komt op mij niet echt over als een heel uitgesproken man dus dat hij zoân âstijlvolâ ingericht huis bleek te hebben zou ik ook als een plus zien. Maar niet de hele facade die er verder bij komt kijken.
Thierry, als je dit leest⊠we willen meer kwetsbare mannen en leuk dat je geld hebt (stuur maar door hoor) alleen money does not buy you another Sanne naast je op de bank.
Oh haha op mij kwam het juist meer over dat ze hem ineens een stuk leuker vond toen ze zag dat hij geld had.
Denk dat het van beide kanten gewoon geen goede match. Eerlijk gezegd vind ik het best aannemelijk dat ze veel bevestiging nodig had, ze kwam niet heel zeker over. Maar Thierry blijf ik een arrogante kwal vinden en het is niet chique dat hij dit zo deelt. Hou het lekker binnenshuis en ga allebei op zoek naar een geschikte partner.
Ik vind het ergens echt zo sneu voor Kimberley, ze heeft het er zo moeilijk mee. En ik voel echt zo goed haar emotie naar Robin toe.
Die continue sneer van Chantal naar Henk, en andersom ook. Snap ook wle dat als iemand je zo kwetst je geen zin meer hebt om nog met liefde over elkaar te praten.
Tranen in mân ogen bij het stukje over jeroen en Antoine. Ze spreken met zoveel liefde over elkaar.
Zij plaatste in december al fotoâs van hen samen trouwens, dacht dat hij vast zat aan Ă©Ă©n of ander contract. Edit; oh en gezien de #september2020 denk ik inderdaad dat er een baby op komst is.
Fotoâs doen het daar ook niet
Fakkkkk gemist
Hmm ik kwam net op haar insta via dat bericht, en die stond openbaar. Ze had zelfs een story geplaatst met een foto van het artikel en iets van âbedankt voor alle nieuwe volgers!â. Ik zal eens kijken of ik het kan terug vinden.
Ze zal wel een racefiets hebben
Ze had een hashtag bij de foto geplaatst met iets van #enneeikhebgeenracefiets hahah
Oohh bij mij stond ie nog openbaar! Maar er waren super veel negatieve reacties (waar zij dan weer op reageerde) dus misschien heeft ze hem toch maar op privĂ© gezet, begrijpelijkâŠ
Soort zoekt soort⊠tekst komt bij mij op zoân manier over dat ik nu al het beeld heb dat zij goed bij elkaar passen.
Haar profiel staat nu weer openbaar!
Ja klopt, ze heeft alleen haar naam aangepast (staat nu niet meer haar achternaam bij).
Bedankt #kimberly. Ok bye.
Lol Robin en ik zijn ânog steedsâ samen? Dan heb je dus een halfjaar samen ofzo. Ook zo heerlijk stereotype omdat te gaan haten op de ex van je vent, want zij zal het wel verkeerd hebben gedaan, in plaats van gewoon neutraal te spreken of te beseffen dat er twee mensen in een relatie zitten.
Oh ik kwam gister dus op haar insta en ze was inderdaad al met iedereen in discussie aan het gaan in de comments, veel mensen reageerden ook wel bot maar dan nog: waarom ga je daar allemaal op in
Was het niet ook zo dat Robin zei âik heb een ex die zo heetâ toen hem verteld werd dat ze Kimberley heette? Hij heeft wel iets met Kimmetjes
Goed, ik wilde hier dus de printscreen plaatsen, maar toen realiseerde ik me dat haar account ondertussen op privé stond en dat ik niet wil dat het forum er problemen mee krijgt. Maar in dit artikel wordt de printscreen getoond: https://www.vriendin.nl/nieuwtjes/nieuwe-vriendin-van-mafs-robin/