Married at first sight

Ze was wel een stuk enthousiaster over Thierry na het zien van zijn huis :smiling_imp:

11 likes

Ja, dat snap ik wel, Thierry komt op mij niet echt over als een heel uitgesproken man dus dat hij zo’n “stijlvol” ingericht huis bleek te hebben zou ik ook als een plus zien. Maar niet de hele facade die er verder bij komt kijken.

Thierry, als je dit leest
 we willen meer kwetsbare mannen en leuk dat je geld hebt (stuur maar door hoor) alleen money does not buy you another Sanne naast je op de bank.

3 likes

Oh haha op mij kwam het juist meer over dat ze hem ineens een stuk leuker vond toen ze zag dat hij geld had.

Denk dat het van beide kanten gewoon geen goede match. Eerlijk gezegd vind ik het best aannemelijk dat ze veel bevestiging nodig had, ze kwam niet heel zeker over. Maar Thierry blijf ik een arrogante kwal vinden en het is niet chique dat hij dit zo deelt. Hou het lekker binnenshuis en ga allebei op zoek naar een geschikte partner.

2 likes

Ik vind het ergens echt zo sneu voor Kimberley, ze heeft het er zo moeilijk mee. En ik voel echt zo goed haar emotie naar Robin toe.

Die continue sneer van Chantal naar Henk, en andersom ook. Snap ook wle dat als iemand je zo kwetst je geen zin meer hebt om nog met liefde over elkaar te praten.

Tranen in m’n ogen bij het stukje over jeroen en Antoine. Ze spreken met zoveel liefde over elkaar.

1 like

Zij plaatste in december al foto’s van hen samen trouwens, dacht dat hij vast zat aan Ă©Ă©n of ander contract. Edit; oh en gezien de #september2020 denk ik inderdaad dat er een baby op komst is.

Foto’s doen het daar ook niet :sob:

Fakkkkk gemist :angry:

Hmm ik kwam net op haar insta via dat bericht, en die stond openbaar. Ze had zelfs een story geplaatst met een foto van het artikel en iets van ‘bedankt voor alle nieuwe volgers!’. Ik zal eens kijken of ik het kan terug vinden.

Ze zal wel een racefiets hebben :+1:

1 like

Ze had een hashtag bij de foto geplaatst met iets van #enneeikhebgeenracefiets hahah

2 likes

Oohh bij mij stond ie nog openbaar! Maar er waren super veel negatieve reacties (waar zij dan weer op reageerde) dus misschien heeft ze hem toch maar op privé gezet, begrijpelijk

Nou had degene op het Viva forum het toch bij het juiste eind. Dit stond er ook op btw.

Soort zoekt soort
 tekst komt bij mij op zo’n manier over dat ik nu al het beeld heb dat zij goed bij elkaar passen.

3 likes

Haar profiel staat nu weer openbaar!

Ja klopt, ze heeft alleen haar naam aangepast (staat nu niet meer haar achternaam bij).

Bedankt #kimberly. Ok bye.

3 likes

Lol Robin en ik zijn “nog steeds” samen? Dan heb je dus een halfjaar samen ofzo. Ook zo heerlijk stereotype omdat te gaan haten op de ex van je vent, want zij zal het wel verkeerd hebben gedaan, in plaats van gewoon neutraal te spreken of te beseffen dat er twee mensen in een relatie zitten.

4 likes

Oh ik kwam gister dus op haar insta en ze was inderdaad al met iedereen in discussie aan het gaan in de comments, veel mensen reageerden ook wel bot maar dan nog: waarom ga je daar allemaal op in

Was het niet ook zo dat Robin zei “ik heb een ex die zo heet” toen hem verteld werd dat ze Kimberley heette? Hij heeft wel iets met Kimmetjes

4 likes

Goed, ik wilde hier dus de printscreen plaatsen, maar toen realiseerde ik me dat haar account ondertussen op privé stond en dat ik niet wil dat het forum er problemen mee krijgt. :joy: Maar in dit artikel wordt de printscreen getoond: https://www.vriendin.nl/nieuwtjes/nieuwe-vriendin-van-mafs-robin/