Wat een gek geschreven statement ook van Mert ‘het klikte niet’ oke en daar kwam je na een jaar achter?
En dan die post daarvoor nog een hele liefdesverklaring
Wat een gek geschreven statement ook van Mert ‘het klikte niet’ oke en daar kwam je na een jaar achter?
En dan die post daarvoor nog een hele liefdesverklaring
Ja ik vermoed dat het toch deels op initiatief van Joan is geweest maar ze het zo naar buiten willen brengen.
Net de finale gekeken. Volgens mij was dit de eerste keer dat ik nog niet van tevoren wist wie er zouden winnen, had het wel verwacht.
Nu ik in het grote geen love island gat ben gevallen na de finale, Ben ik seizoen 1 gaan kijken. Het lijkt echt alsof het minstens 15 jaar oud is door de looks, maar is pas 6. Fillers zijn nog niet zo genormaliseerd zo te zien en de concealer is lekker geel. Die jongens hebben het het liefst over neuken en eentje beweert 300-400 chicks te hebben gedaan. Het moet nog een beetje groeien tot het programma dat het later werd zo te zien
Joey en Luna zijn gaan samenwonen, van vorig seizoen.
Kijkt iemand de nieuwe love island USA? De eerste drie afleveringen staan nu op Videoland. Ik vind het t nu toe wel leuk, ben benieuwd hoe lang ik het vol hou, ben het tegen het einde vaak wel zat.
Aaah ik hoopte dat het nieuwe afleveringen zouden zijn maar dit seizoen heb ik al gezien
Oh wat stom. Vond je het een leuk seizoen? Ik haak vaak ergens halverwege af omdat ik het dan te lang vind duren en het teveel afleveringen vind + voorspelbaar qua wat er komen gaat (babies, bellen met familie)
Ja! Het verloop ging ook lekker snel, ik keek het toen tegelijk met UK en dat vond ik toen ineens heel langdradig allemaal
Kom er nu wel achter dat Love Island AU S3 ook net is afgelopen. Wel zin om dit te kijken
Heeft iemand deze al gezien?
Iemand de Xmas Reunion van Love Island NL met de cast van dit jaar al gezien? Heb het nu net opstaan, behoooorlijk awkward allemaal
Ze hadden de vorige cast moeten uitnodigen! Afgelopen seizoen verdient echt geen reünie!
Awkward en doodsaai
Volgt iemand Love Island USA via Videoland? Begin het een steeds stommer seizoen te worden, al mijn favoriete islanders moeten eruit…
Ja ik! Wie zijn je favorieten? Mijn becs zijn er juist uit (Shannon en Cashay. Ik vond dat zij samen zo lelijk deden tegen anderen en Cashay vond ik zo nep over wie ze leuk vond, steeds tegen die ene gast zeggen dat ze voor hem ging maar eindstand elke X naar cinco terug gaan). Overigens is de reden dat Shannon eruit is echt niet leuk. Zo blij dat cinco eruit is, wat een slapjanus. Ik vond Trina heel lang niet leuk omdat ook zij bleef hangen in cinco en ik dacht: krijg wat meer pit. Ben benieuwd hoe zij nu is met een nieuwe jongen.
Ik vond Cashay toch wel leuk! Jammer dat ze er uit was, ze was inderdaad mega hypocriet maar ik vond haar verder een leuk karakter hebben. En Shannon is not my type of girl maar vond het heerlijk dat ze nooit een blad voor de mond had, maakte het programma leuk om naar te kijken in ieder geval. Ik vind Will en Kyra namelijk zoooo saai samen.
En vond Cinco leuk om naar te kijken, inclusief alle drama. 100x liever dat dan slappe lul Jeremy🥲
Vind Korey en Olivia trouwens mega cute samen alleen ik zie ze echt totaaaal niet samen.
Ik ergerde me helemaal kapot aan dat gegil van Cash elke keer dus blij dat ze eruit is.
Maar ben het wel eens met @Xiomara dat dit seizoen wel wat vlotter gaat, bijna elke aflevering gebeurt wel iets.
Ja Will en kyra zijn mega saai inderdaad. En klopt wat je over Shannon en cinco zegt! Ben benieuwd of er nog veel drama komt, volgens mij gaan een paar meiden nu rebellen tegen die gast die het laatst met cash was (ben zijn naam steeds kwijt). Zoveel gasten met een neus piercing trouwens dit seizoen, vind dat helemaal leuk
Haha ja zij had ook iets te veel energie naar mijn smaak Maar ja ook wel leuk om naar te kijken.
Ik hoop dat Will en Kyra winnen.
Corey vond ik leuk maar nu echt echt irritant met z’n hele gejank om een luxepositie
Ik vind Will en Kyra ook bloedsaai. Wel zin in de volgende aflevering als ze tweets van het publiek krijgen te zien, dat is altijd instant drama