Het duurde 11 sec en het was een heel klein beetje te zien geloof ik, onder de lakens.
Oeehh Jarne is wel sexy zo met dat wilde haar.
Hahaha die Stenn
Oh, heeft Rowena lipfillers? Leek zo net
Rowena kon toch alleen seks hebben met iemand voor wie ze gevoelens heeft?
āIslanders jullie zijn allemaal trending op social media.ā ???
Volgens mij is Lotte deze hele aflevering emo
āelke dag worden er duizenden meningen over jullie gegeven op de socialsā
sure jan
Mag ze niet van gedachten veranderen?
Denk niet dat ze gevoelens voor hem heeft, maar volgens mij hebben ze het wel heel leuk samen. En snap ook dat het moeilijk is als je iedere dag samen slaapt.
Haha ja hier dacht ik ook ineens aanā¦
Oh ja, als ik Denzel was en ik meende het oprecht met Aleks, was ik er allang klaar mee geweest. Zou gek worden van dat ze me niet vertrouwt. Ik geloof niet dat ie het meent.
Tuurlijk mag ze van gedachten veranderen maar ze lijkt geobsedeerd door one-night-stands. Toen Makiko binnenkwam meteen vragen: heb je wel eens one-night-stands gehad?? En duizend keer benadrukken dat ze geen seks kan hebben zonder liefde. Zeg het dan gewoon niet.
Dit spel ?. OkƩ
What theā¦
dit spel met tweets is de doodsteek voor jarne en lotte
Stenn is volgens mij klaar met Rowena. Zij zit te erg te plakken, je ziet hem afstand nemen.
Wat was dit gebekvecht tussen Aleks en Seba?
Lotte ziet er echt uit alsof ze ieder moment weer kan gaan janken
Dat rappen komt me nu ook wel de strot uit, drie keer is leukā¦
Wat bedoelt Seba met haar battle?
Hoe kan iemand van 19 zo ontzettend ouderwets denken? Ik dacht dat die jonge generatie zo woke was? Of is Belgiƫ daarin een uitzondering?
Van mij mag hij eruit, en Lotte met haar gejank, en dan een leuke nieuwe man en vrouw erin voor Jarne en Rowena. Zou bijna de app ervoor gaan downloaden