Love Island (Deel 1)

Ik heb ook echt een zwak voor Matthys stem en accent. Wat een schatje is dat.

9 likes

Ja dat zat bij t eerste reclameblok dus ook!! Maar ik had me in eerste instantie al opgegeven haha dus weet niet of dat betekent dat ze me niet op tv willen :joy:
(Voor iedereen beter denk ik maar ok)

1 like

Ik vind die voice over echt irritant. Maar Verder vind ik het wel mee vallen, had het erger verwacht als Nederlandse knock off haha. Het is echt precies hetzelfde als de uk qua editing en de villa enzo, dat vind ik leuk! Maar ik mis wel een beetje die overdreven typetjes en het Britse accent.
Vind het wel een leuke toevoeging dat het Nederlanders en Belgen zijn trouwens!

5 likes

en ze heet cheyenne? Ik vond Chey zo cool haha

Ik kijk er echt iedere dag naar uit haha :see_no_evil: Hoop wel dat het snel leuker wordt!

4 likes

Ik ook haha. En het komt dus rond 20:20 al op videoland en ben dan echt aan het wachten erop! :joy:

2 likes

Oh serieus!!

Ja hij staat er al op toppieee

1 like

Het lijkt me zo kut om met twaalf man in 1 kamer te slapen. Ik zou amper kunnen slapen.

5 likes

Ik vind dat programma wat voor Love Island op tv komt zo naar (24 uur in de cel uk). Ik kijk elke keer toch de laatste minuten, maar ik word er eigenlijk zo naar van.

Chey mag van mij ook oprotten. Niet over dingen willen praten maar er toch iets over zeggen zodat mensen nieuwsgierig worden. Interessantdoenerij :roll_eyes: Ze komt ook echt niet sympathiek over.

10 likes

Echt hĆØ. Nu ook die oude manā€¦ bleh

1 like

Hebben jullie gestemd met wie ze op date moeten?

Mijn app zei elke x ik dat ik niet kon stemmen. Hoe kon je dat doen?

Volgens mij twee (?) afleveringen geleden kon je na de aflevering stemmen. Maar er zat wel een korte tijdslimiet aan.

1 like

Ik voel mij echt Kaat.

6 likes

Mensen die hun identiteit ophangen aan hun sterrenbeeld :roll_eyes:

5 likes

Cheyenne maakt echt drama om niksā€¦

Hallo ik zou echt voor Matthy kunnen vallen. De rest doet me echt niks

3 likes

Wie moet er naar huis?

• Sebastiana
  • Chey
  • Aleksandra
  • Kaat
  • Melany
  • Lotte

0 stemmers

Ik versta het af en toe zo slecht. Vraag me echt af of dat aan mijn oren ligt. Maar als ik de tv harder zet schreeuwt die voice over fucking hard

4 likes