Ooh zo leuk. Kan ik het ergens anders terug kijken dan via videoland?
Ik vind het tot nu toe nog niet echt leuk. Maar weet niet of dat komt door de mensen in de villa of doordat ik het progamma in het Nederlands gewoon niks vind
Huh dat gedichtje was toch bij Sebastiana en Martin, of heb ik iets gemist.
Ik vind Matthy zo leeeuk ik wil meer van hem zien.
Ik ga ff de app downloaden!
Het valt me trouwens wel op dat het licht soms slecht is, de kleuren zijn soms zo flets? En vind het leuk dat ze er niet constant opgetut bijlopen maar dat ze ook in chillkleding mogen lopen.
Maar hoe werkt dat dan? Wordt het nu pas opgenomen?
Ja, wat je ziet is echt heel recent gebeurd, volgens mij een of twee dagen max.
Zit de NL versie ook op Mallorca? If so, zouden ze Casa Amor International kunnen doen
Ik kan het vanaf hier niet terugkijken volgens mij, via RTL kreeg ik iig een melding dat ik het alleen met een abo mag kijken binnen EU, en ik ga er niet voor betalen. De Engelse versie ga ik sowieso wel volgen, is echt mijn favo nietszeggende programma elke zomer, wordt het vierde jaar op rij
Volgens mij is dit hele goedkope productie. Ook met die stickers op de bedden etc.
En inderdaad fijn dat ze ook in chill kleding rond lopen. Zou mij verschrikkelijk lijken als ik 24/7 in een strakke bikini of minidress rond moet huppelen als meid zijnde!
@monkeyslut haha je hebt gelijk, ik vind sebastiana zo leuk dat ik meteen haar naam erin las, geen idee hoe
De Nederlandse zitten op Gran Canaria. Was wel leuk geweest
Volgens mij moet je voor RTL gewoon een account aanmaken, maar als het goed is hoef je daar niet voor te betalen? Tenminste als ik iets wil terugkijken moet ik ook inloggen op RTL, maar heb geen betaald abonnement.
Volgens mij is t Gran canaria!
En @monkeyslut ja ik wil ook meer zien van Matthy, vind dat t sowieso over weinig anders gaat dan Jarne en Melany momenteel, je ziet bijna niemand anders in die “booth” ook
Ah jammer, dat was waarschijnlijk best leuk geweest. Alhoewel als de NL deelnemers van hetzelfde niveau zijn als de UK deelnemers ze waarschijnlijk niet echt Engels spreken…
En ik geloof dat het is omdat ik niet in NL ben, dat ik daarom wel een abo zou moeten hebben om het terug te kunnen kijken. Voor de Engelse heb ik een goede streaming site, maar voor de NL versie nog niet gevonden, en betalen voor dit soort trashy tv gaat me toch echt te ver
Hahaha ik zie het al voor me: i have got a esemes.
Hmm nee dat zou ik inderdaad niet weten. Misschien een aantal proefabo’s op videoland via verschillende email adressen? Zou er inderdaad ook niet voor gaan betalen. Via welke streamingssite ga je de engelse versie kijken? Die wil ik ook gaan volgen maar heb zelf ook geen videoland
Heb je even een PM gestuurd. En proefabo’s is wel een goede, ga ik eens proberen. Thanks!
Haha ik heb hier nog niemand over gehoord, maar Sebastiana was een kleine tien jaar geleden echt internet famous, haar YouTubekanaal staat nog online (Sebikiddo). Bizar om haar hier nu in te zien
Matthy is echt heel leuk
Ik krijg niet echt de indruk dat Martin oprecht geïnteresseerd is in Sebastiana. Volgens mij vindt hij het allemaal wel prima. De twee nieuwe mannen zijn niet echt mijn type maar we zullen het wel zien.
Ik kijk het via rtl gemist. Daar heb je tenminste amper reclame.
Lotte doet mij echt denken aan Annic van Wonderen
Aaaah ja mij ook!
Echt fijn om eens nieuwe gezichten te zien in zo’n programma ipv altijd maar de zelfde uit Temptation en EOTB.
En die voice-over laat me echt kotsen
Oe ik zie dit topic nu pas! Inderdaad zoveel gaat over die Melany maar ik vind haar echt saaai. Hopelijk komen er binnenkort wat meer spraakmakende types.
Die bovenlip van Chey. Heftig.
Aaaah Melany, wat een gezeur zeg, kan t echt niet aan. Ze overdrijft zo en valt ZO.VAAK. in herhaling