Love Island (Deel 1)

Ik was gister begonnen met seizoen 4 alleen heb per ongeluk ergens gelezen wie de winnaars zijn. Dus nu wil ik een ander seizoen gaan kijken, zouden jullie 1, 2 of 3 aanraden? :smiley:

2

1 like

ja 2 is heel leuk!

Ik kijk nu seizoen 2, ben al op de helft ongeveer. Ik heb echt een hekel aan Kady. Wat een schijnheilige trut is dat zeg. En lekker slutshamen ook over je “beste vriendin” en in Zara’s gezicht zeggen dat niemand over haar oordeelt.

Ik vind Zara ook heel irritant, maar heb wel medelijden met dr. Alleen ze is zo saaai, ze heeft echt geen persoonlijkheid.

Ik wil heel graag met iemand zeuren over deze mensen.

Wooooow wat erg! Jeetje :slightly_frowning_face:

Ahhh Mark & Millie van Love Island Australia zijn uit elkaar. Vond ze stiekem best wel leuk samen!

De enige leuke 1 aprilgrap van vandaag (hoe vet zou dit zijn though!)

6 likes

Ik ben dit weekend begonnen aan Love Island seizoen 2.

Ik kende het programma alleen maar van mensen die het er steeds over hadden in hun IG stories haha. Maar na de eerste aflevering van seizoen 1 dacht ik ‘wat kut’, toen ging ik googlen welk seizoen het leukste was en dat bleek volgens heel internet seizoen 2 te zijn haha dus ik ben nu bij aflevering 12. Ik vind het zoooo fascinerend. Ze zijn allemaal zo jaloers en ik vind het ook zo bijzonder dat je iemand waar je al een paar dagen leuk mee bezig bent blijkbaar zomaar kunt laten vallen, omdat iemand binnenkomt die ‘je type’ is :no_mouth: Verder sluit ik me helemaal aan bij je mening over Kady en Zara. En ik vind tot nu toe Scott echt megakut en hoop dat hij er snel uitgaat.

Tot zover mijn observaties. Hoe ver ben jij inmiddels?

1 like

Ik ben al eventjes klaar haha, ik heb volgens mij alles in 2 weken gekeken ofzo?

Toen was ik er ook wel helemaal klaar mee.

Haha ja snap ik. Is het de moeite waard om verder te kijken? Ik vind het namelijk wel veel van hetzelfde worden, maar ben nog niet eens op 1/3 :open_mouth:

Ja vond ik ook! Het wordt nog wel leuker, dus zou wel blijven kijken. Soms sloeg ik stukken over, groot deel vd tijd zijn ze natuurlijk met elkaar over elkaar aan het praten (logisch want waar moeten ze het anders over hebben). Dus dan spoelde ik door naar de sensatie :smiley:

1 like

Heb de afgelopen periode hele seizoen 1 gekeken. Mooi en makkelijk vermaak tijdens huishoudelijke taken.
Vond het wel een heel leuk seizoen!

Ik heb net seizoen 2 af.

Nu heb ik de eerste aflevering van zowel seizoen 1, 3 als 4 gekeken, maar ik vind daar gewoon niet echt zulke leuke/sympathieke mensen tussen zitten zoals ik dat bij seizoen 2 had :frowning_face: Welk seizoen raden jullie me aan, welke is het leukste?

Ik vond 3 en 4 het leukst ik vond bij 1 en 2 juist geen leuke personen zitten. Maar ik vind sowieso de eerste twee afleveringen altijd maar saai.

Oh grappig haha. Ik had op internet gekeken en daar werden toch vooral seizoen 2 en 3 als leukste aangeraden. Ik denk dat ik dan toch maar verder ga met 3 of 4.

Ik zag net een trailer van loveisland nl :star_struck::star_struck::star_struck:

2 likes

Leuk! Ben zo benieuwd. Zal het een mix worden van Nederlanders en Belgen aangezien de zoon van Gert het mede presenteert? :grimacing:

Ja! Ik zag op vier.be dat daar ook al flink reclame wordt gemaakt. Deze week worden de eerste islanders gepresenteerd toch?

1 like

Net zijn ze bekend gemaakt! Wat vinden jullie ervan?

1 like