Schitterende tas
Super leuk!
Ik heb zelf de pochette metis en de chanel WOC, maar die gebruik ik bijna nooit omdat er vrijwel niks in past
Oeeeee die is ook echt mooi!
Ja daar was ik idd ook bang voor! Al blijft het wel een super mooie tas Ik denk dat ik ooit voor de roze Pochette Metis wil gaan, misschien volgende zomer als we dan nog steeds niet op reis kunnen haha
Ik heb deze al heel lang op mijn verlanglijstje - het is de Marni Trunk. Ik zag hem een paar jaar geleden bij een influencer en vind hem zo mooi! Maar vind hem eigenlijk echt te duur voor “wat het is”, nieuw zit je op zo’n €1300 en hij voelt toch minder een klassieker/waardevast als een Chanel of een bekend model van Louis Vuitton, om maar wat te noemen. Zelfde heb ik met een Chloe Tess, vind ik ook een heerlijke tas al jaren maar toch teveel geld voor mij in verhouding.
Voor de volledigheid, de Chloe Tess:
En natuurlijk ook leuk om in dit topic mee te doen:
Ik heb een Chanel tas jaren geleden via een veiling gekocht voor een prikje, en die zorgt bij elke gelegenheid dat ik hem draag voor complimenten. Absoluut geen klassieker, maar hij past op de een of andere manier goed bij me! Ik kan hem dus ook met winst verkopen mocht ik dat willen, maar ben eraan gehecht geraakt.
Ik heb ook een vintage Dior, zo’n zwart-witte monogram. Heerlijke tas. Ik ben echt een Vestiaire “struiner” en heb deze ook voor een prikje kunnen kopen.
Dan heb ik ook nog een Louis Vuitton Saumur, ook vintage. Die was bij onze dochter onze luiertas en wilde ik al een tijdje verkopen. De maat is eigenlijk te groot voor me, en dan kan ik er iets anders voor terug kopen. Maar nu ben ik weer zwanger en misschien moeten we hem gewoon nog even houden. Ik denk bijvoorbeeld aan een Neverfull als vervanging, maar daar gaat mijn man weer niet mee lopen, en de Saumur staat hem wel heel goed. Hij moest er erg aan wennen, maar weet hem inmiddels goed te waarderen, haha.
Ook een tijd een Louis Vuitton Noé gehad, toen verkocht omdat ik de liefde niet zo voelde maar achteraf vond ik dat toch wel een hele leuke. Sluit niet uit dat ik die nog eens terugkoop, zijn op Vestiaire voor niet veel geld te kopen.
Al een tijd zoek ik dus nog een fijne (liefst) crossbody tas, medium maat. Waar net even wat spullen in kunnen voor een dagje weg, maar nog wel handzaam is. Mocht je nog ideeën hebben naar aanleiding van mijn smaak hierboven, hit me up!
Ojaaa, Pochette Métis is prachtig! En inderdaad een heel veelzijdige tas. Maar helaas voor mij écht boven budget/wat ik aan een tas uit wil geven.
Geen crossbody, maar ik moest er meteen aan denken, toen ik de foto van de Marni tas zag:
Nederlands design, redelijk betaalbaar (voor design)
Die brede band vind ik inderdaad prachtig, zoals bij de Chloe Tess! Ik vind helaas de voorkant niet mooi met dat vierkantje, maar dankje voor de tip! Want goede aanleiding om Wandler weer eens te bekijken, staat ook veel moois op Vestiaire zie ik.
Ik vind het wel redelijk duur voor wat een nieuw merk het is, en daarmee nog onzeker of het waardevast gaat zijn. Maar ik ben dus echt zo’n veiling/Vestiaire/noemhetmaar sneuper die hele goede deals weet te vinden, en dus echt wel bezig met waarde ergens uit kunnen halen, als het even kan.
Ik was in de zomer bij de outlet van Kiki Niesten in Maastricht en daar stond er 1 voor een hele goeie prijs (onder de 1000,-). Weet niet meer welke kleur maar misschien iets om in de gaten te houden!
De Chloe Tess stond trouwens in de outlet van Roermond in alle kleuren!
ooooh wat een goede tips en wat jammer dat dat voor mij echt letterlijk aan de andere kant van het land is!!
Vandaag op internet heel mooie tassen gezien. Merk is innerraum. Ik ken het merk niet. Helaas geen winkels in Nederland gevonden. Jammer. Ik wil ze graag in het echt zien. De tassen zijn heel bijzonder. Kent iemand het merk? Is het goede kwaliteit?
En mijn droomtassen… devil wears Prada
…maar deze devil zal nog lang in haar salonnetje moeten werken voordat ze veel Prada kan wearen . Maar dromen mag, toch?
Zelf heb ik niks met Louis Vuitton, maar ik krjg net een mailtje dat deze actie loopt en moest aan dit topic denken: https://www.limango.nl/campaign/1_65819
Goh, ik dacht dit zoek ik even voor je op, maar is gewoon niet te doen!
Ik vind dat hij uit de Chloe RTW collectie uit 2015 komt, en verder is er niets te vinden. Alsof de hele tas nooit meer is uitgegeven?
Het lijkt mij eigenlijk een mini versie van de Faye maarja, dat kan ik dus nergens terug vinden…
http://www.laiamagazine.com/shop-chloe-faye-mini-shoulder-bag/
Hier staat wel wat meer info bij, misschien dat het helpt? Volgens mij heet dat model Faye?
Dankjewel en ook @MJDLH! Gek he, het is niet echt te vinden? Als ik google op Chloe faya mini vind ik ook alleen maar hele andere tassen. Zo vreemd!
Dankjewel