Zo, weer 40 euro erboven op! Had ‘m in mei nog voor 750.
Doen ze dat zodat hun stuff lekker exclusief™ blijft en minder toegankelijk blijft voor de plebs waarvan ook de koopkracht stapsgewijs toeneemt? Als dat de daadwerkelijke reden is achter al die absurde prijsverhogingen (en niet een klein beetje omdat de productiekosten stijgen) is het eigenlijk lachwekkend.
Terwijl het eigenlijk helemaal niet zo exclusief is want veel mensen kopen toch hetzelfde tassen. Je bent eigenlijk alleen exclusief als je dingen helemaal zelf maakt.
Ik krijg deze van m’n schoonouders voor m’n verjaardag! M’n eerste designerbag. Kan niet wachten! Ben helemaal zenuwachtig, haha. Nog een paar dagen!
Deze twee staan al jaren op mijn verlanglijstje:
Ja klopt, heb er ook een aantal keer bij gestaan maar ook laten liggen
Ik heb afgelopend weekend deze met sterrenprint nog met 70% off uit de sale gevist. Ik vind dit model en die mini zip altijd wel een fijn formaat.
Ik heb er 68 euro voor betaald in plaats van 230 +/-.
Waar?
Die met sterren heb ik vandaag in Leiden gezien met 70% korting
Iemand interesse in een Louis Vuitton mini pochette in damier azur? Ik gebruik die van mij eigenlijk niet meer.
Heeft iemand enig idee wat een zwarte Chanel wallet on chain met gouden hardware tegenwoordig kost? Ik houd het allemaal niet meer bij met die prijsstijgingen.
Ben nu niet thuis maar kan morgen wel foto’s voor je maken.
Ik was vandaag bij de LV in de Bijenkorf. Het was echt super druk. Uiteindelijk nog een sjaaltje gekocht. De tas die ik wilde mocht nog niet verkocht worden helaas.
Geen tas deze keer, wel van LV
Ik spaar dus de Cityguides en ik kan er nu al van genieten dat ik Singapore & Sydney ga toevoegen aan de collectie.
Niet alle steden hebben ze trouwens, vind het wel een leuk souveniertje en staat leuk in de kast.
Kosten €30
Metis in scarlet
@oprah jaa super leuk!! Ze hebben ook speciale oranje doosjes waar je ze in kan bewaren, mijne is al vol er passen 5 in
Ik zou hem voor 130 euro willen verkopen. Nieuwprijs is 210 euro.
Heb er eventueel nog een lange dunne ketting bij voor als je hem als crossbody zou willen dragen.
Edit: Heb hem in april 2016 gekocht.
Mijn Trio komt weer terug! Ben trouwens helemaal niet op de hoogte gehouden van de reparatie, dus ben benieuwd of ik een nieuwe front pouch heb gekregen of niet. Kreeg alleen van UPS een smsje dat hij eraan komt.