Nee denk t niet, er staat vibratiemassage. Ik denk niet dat een trillend kussen mijn nekpijn op gaat lossen. Dan kun je het beter ergens anders voor gebruiken…
Nou mensen de paashagel met glitter is een deceptie. Het ziet er eerder uit als confetti. Ook wel: eeuwige teleurstelling.
Jammer, maar smaakt het wel?
Het smaakt naar anticlimax en verraad.
En witte chocola.
Ik wil dit echt, als ik bijna jarig was zou ik serieus een prullenbak vragen als cadeau.
Jaaaaa dankjewel! Wat moooi!!!
Nee, ik heb deze van Medisana en vind het echt een miskoop.
Heeft Lidl pizza’s of ‘verse’ kant-en-klaarmaaltijden die aan te raden zijn? Er is er hier net één geopend en ik eet dit weekend alleen
Ik heb er wel eens een geproefd maar vind ze echt niet zo lekker. De bodem is echt heel droog. Ik houd van pizza’s met een goede ‘natte’ en smaakvolle tomatensaus maar dat hebben deze dus niet echt. Daardoor smaken de pizza’s naar deeglappen met een topping.
Ik vind de verse spinata romana pizza lekker van hen!
De spaghetti uir de koeling in een zwart bakje. Ik ga een foto zoeken
Ik vond de curry wel lekker!
Ik heb vandaag 2 flessen Grüner Veltliner gehaald voor €5 en ik vind m lekker! De man achter mij haalde zo’n 20 flessen dus je moet wel snel zijn
Deze hebben ze standaard in het assortiment! Ik haal hem ook altijd met feestjes en het blijft een lekkere wijn inderdaad. Dit is denk ik wel de goedkoopste actie waar ik hem in heb gezien!
Ja die bedoelde ik ook in mijn post
Bij mij zijn het nu wel zwarte bakjes geworden.
Jaaaah ik heb deze ook gehaald, erg lekker!
deze in paprika smaak, maar dan in een andere verpakking van de hollandse week. Smaakt naar dood dier
3/10