Lidl

Ik heb de toffeespread gekocht door jullie. En de merlot uit Australië, geel etiket met rode boomerangs erop, heel lekke! 2,99

1 like

Amandelen met rozemarijn en zeezout van Delicieux zijn ook een aanrader.

De hazelnootspread is trouwens ook best prima, zitten nog stukjes hazelnoot in wat hem erg lekker maakt.

Maar ik blijf jagen op die witte met kokos natuurlijk. Ik heb alleen geen idee of dat nog regelmatig wordt aangevuld?

Ik lust vrijwel alles met karamel zee zout smaak en ik houuu van pindakaas. Maar de structuur is zo vreemd en olie-achtig. En ik heb geen enkel korreltje zou gevonden.

Oh ik hoop dat ze die kokospasta nog hebben als ik vanmiddag ga :scream:

Blijkbaar was de zout op, want de caramel-zeezoutpopcorn hadden ze ook gewoon caramelpopcorn kunnen noemen.

1 like

Ik blijf hier maar posten, maar ik ben de laatste weken ook weer vaker bij de Lidl geweest dus ja :yum:

Ze hebben nu extra crunchy chips, en ik moet zeggen dat die best heel erg lekker is! Inderdaad net even wat steviger dan gewone chips en de smaken die ik heb geprobeerd zijn erg lekker (vooral de honing-mosterd).
En ze hadden de kokospasta ein-de-lijk weer aangevuld dus ik ben voorlopig weer helemaal tevreden.

De bbq steak tortilla chips van de Amerikaanse weken lagen hier nog, dikke tip!

1 like

Die chocolade Sint en Kerst lolly’s zijn altijd zo lekker, zijn ook maar 1 euro alleen ze zijn zo op haha

1 like

5 minuten nadat ik thuis was heb ik de zak met truffelchips al opgevroten

6 likes

Omg hoe is die truffelmayo? Die heb ik helemaal niet gespot!

Hier zijn ook al flink wat zakken truffelchips doorheen gegaan, echt zooo lekker :drooling_face:

1 like

Oh, Jan Stok ja. Volgens mij heb ik daar nooit de truffelmayo van geproefd, maar zo te horen is ‘ie dus goed.

Ja de truffel mayo is lekker!!

2 likes

Oh de truffelmayo ga ik ook proberen! Ik kan trouwens de oven kaasbitterballen niet meer vinden :frowning_face: zijn die uit het assortiment?

1 like

Ohh die truffelmayo is echt heerlijk.
Bij mijn Lidl stond er nog 1 pot van. Die andere smaken waren er wel nog heel veel. Iemand die basilicum variant al geprobeerd?

2 likes

Nav jouw post 2 zakken truffelchips gekocht.

1 zak gelijk naar binnen gewerkt, bij zak 2 misselijk geworden van de smaak.

Ergens ook wel een goed punt, anders had ik nu 2 zakken achter mn kiezen.

1 like

Lidl crunchy chips honey & mustard

8/10 had net iets meer honingsmaak mogen hebben maar hij is lekker!

2 likes

Mooi, die hebben wij gekocht, maar nog niet gegeten. Ik kom wel verslag uitbrengen als we de pot open hebben

Ik ben echt een Lidl-rookie. Kan nooit wat vinden, en zoveel Delicieux producten zijn er naar mijn idee niet in de mijn Lidl. Maar het is wel een stuk goedkoper dus dat is chill. Waar stond de truffelmayo ongeveer? Ik zag het niet staan bij de normale sauzen…

1 like

Als het goed is is er een apart delicieux schap met producten voor de feestdagen. Achter het groente- en fruitschap

1 like