Heeee @anon42392789 jij bent het!!!
Ik vind ze wel echt leuk! Misschien zou ik ze wel leuker vinden als ze in Dr Martens stijl zouden worden uitgebracht
Als je dan gaat zitten, veroorzaak je een enorme windvlaag
Ik hoop het voor de gelukkige eigenaar
Het leuke van deze lelijke dure items, is dat over een tijdje we allemaal massaal knock offs kopen bij Zara en dergelijke.
Kan niet wachten om jou in die fannypackjas te zien over een tijdje
Alleen in camo print
Niet zozeer lelijk maar wel belachelijk duur.En aangezien ik metalen rietjes zo vaak voorbij zie komen op het forum moest ik het hier even delen.Dus als je op chique wil gaan: metalen rietjes van YSL voor ‘maar’ €195.Echt een koopje dacht ik zo.En als zilver niet echt jouw kleur is kun je ook nog gaan voor de zwarte variant.
Waarom zou je rietjes van YSL kopen?
Hahaha, ik kwam naar dit topic om deze te posten omdat ik er ook een advertentie van kreeg! Wat is dit joh. Moest ook wel lachen om de items die ze dan aanraden om erbij te kopen:
Ik dacht dat dat tweede een oogmasker was zodat je die schoenen niet hoeft te zien, maar nee.
Dit is niet super lelijk, maar ik schrok wel van de prijs: 160 euro voor een wollen trui met open rug. Dan krijg je het alsnog toch koud? Waarom zou je dit kopen?
Een verkeerde beweging met deze trui en je flasht iedereen.
Als je hem verkeerd om aantrekt wel ja
Ahh oeps! Ik had hem inderdaad ook net op facebook gezien. Ik zou hem verwijderen
Hahaha ben echt hardop aan het lachen in bed krijg hier echt een error door???
Hoe leuk zou het zijn als je morgen op je werk binnenkomt met die schoenen