Lelijke dure items

Hahahha juist super tof, jammer van het geld

1 like

Ik ga echt stuk, tomaat 1100 euro lol

4 likes

Sla je slag, alleen maat 41 is uitverkocht

7 likes

19 likes

Oh wauw dit is wel next level

godsamme :joy::joy::joy:

Ik stel me nu echt voor dat je met die schoenen als een soort kangoeroe kunt springen.

7 likes

Shit :frown:

4 likes

@anon4388265 Hoe zou hardlopen hierop gaan? :stuck_out_tongue:

1 like

Ik snap het niet met al deze items, zijn er echt mensen die het kopen? En hoe kun je het ook maken, want stel 2 mensen op de hele wereld willen het? Daar heb je toch niks aan als bedrijf.

2 likes

Echte blikvangers. Maar eigenlijk vind ik deze wel weer tof van Maison Margiela. De soep wordt wel duur opgediend: 620 euro.

26 likes

Haha zou het uiteraard nooit dragen, maar kan het absurde wel waarderen.

Geen idee :confused: ik heb wel vibram fivefingers maar die gebruik ik als sandalen bij wandelen enzo en daar zit niet zo’n rare knijper onder? Dit is ook een heel ander merk als ik zo zie? Nu ben ik wel benieuwd haha

Dat denk je, maar die sok sneakers van balenciaga die in aug ‘18 nog in dit topic stonden zie ik vrij veel op straat.

Oooh wow! Denk dat ze echt prachtig staan onder die witte blazer.

Dit is van Balenciaga volgens mij. Misschien werkt het wel als een soort klapschaats op het droge. :upside_down_face:

2 likes

16 likes

Gelukkig geen invoerrechten, want dán zou ik ze niet kopen.

4 likes

Je komt soms wel bijzondere dingen tegen bij de 90% korting afdeling. Groene pino.

21 likes

Ik zou constant bang zijn dat ik mn koffie van tafel stoot voor ik hem kan pakken…

9 likes