Wat is dat ontzettend leuk geworden zeg!
Hier is de boomhut klaar . Er zitten zoveel details in, inclusief een leuk verhaal!
Wat is dat ontzettend leuk geworden zeg!
Hier is de boomhut klaar . Er zitten zoveel details in, inclusief een leuk verhaal!
Ooh ik heb die set net afgelopen weekend gehad maar vind dit echt helemaal geweldig, zo leuk gedaan! Moest erg lachen om die kip haha!
@Kees Supertof die boomhut! Ziet er heel mooi uit, lijkt me ook leuk om te bouwen.
Ik was vrijdag jarig en mijn vriend heeft me echt onwijs verwend op legogebied. Die regenboog-set dus, en dan ook nog Hedwig en één van de nieuwe Harry Potter sets: Hogsmeade. Is ook allemaal wel een beetje eigenbelang want we gaan alles sowieso samen bouwen Maar ben er echt onwijs blij mee!! Zal zodra ik dingen gebouwd heb wel foto’s delen.
Haha mijn zus reageerde er ook op. LHBTIKip!
Alles mag
Oh Hedwig is ook mooi! Die heeft mijn dochter ook gekocht. De beweging is zo mooi.
(Al het geld wat ze binnenkrijgt geeft ze uit aan Lego )
Zo alle sets die nu uit zijn van Harry Potter 2021 zijn inmiddels binnen, had de kleinste set (Polyjuice mistake) op Twitch gestreamd hahaha. Had best wat kijkers, maar super awkward. Kan niet wachten om rustig de tijd te hebben om de grotere sets te bouwen! Vriend maar even lief aankijken dat hij met onze dochter op stap gaat haha.
Wat een leuke set! Hoe heet die? Kon hem niet vinden met googlen en zoeken op foto
deze heeft ze zelf gemaakt. Met als voorbeeld “everybody is awesome” van Lego
Wat cool! Nou geef maar door dat ik deze leuker vind dan het origineel
Ze zegt niks, maar het glunderende koppie spreekt boekdelen
Tnx
Ahh nice! Dit vond ik.zo’n toffe set om te bouwen.
Ik heb de Friends appartementen gekregen, heel veel zin in om die te maken
Oeh goed cadeau!!
Ik heb kerst-lego gekocht! En nu mezelf nog wat bedwingen, want het is toch nog iets te vroeg .
Het was heel leuk om deze te maken, alleen vanwege omstandigheden wil ik ‘m graag verkopen. Hier iemand toevallig geïnteresseerd?
Ik ben de boom nu uit elkaar aan het halen en op kleur aan het sorteren in ziplock zakjes. Ik heb natuurlijk nog het boekje en de originele doos.
Hoeveel wil je ervoor? Hij is super gaaf
Ja hij is heel gaaf. Was ook leuk om te bouwen.
De nieuwprijs is €199,99.
Is €125 dan een mooie prijs? Als je een ander idee hebt dan hoor ik het graag.
Ik denk er nog even over!
Wauw de Titanic ziet er echt zooo vet uit! Maar wat een prijs
630 euro voor legodoos: Titanic is met 9090 blokjes grootste bouwset ooit | Nieuws | AD.nl