Ja er hangt tenminste een beetje spanning bij hun in de lucht ook!
Ik vind Barb wel heftig hoor, ze wil wel een nieuwe relatie maar seks hoeft niet zo? Ook gewoon helemaal niet openstaan voor verliefdheid en vlinders vind ik heftig.
Ja er hangt tenminste een beetje spanning bij hun in de lucht ook!
Ik vind Barb wel heftig hoor, ze wil wel een nieuwe relatie maar seks hoeft niet zo? Ook gewoon helemaal niet openstaan voor verliefdheid en vlinders vind ik heftig.
Hahah die Antwan lijkt een beetje op een gast waar ik een keer 1 date mee gehad heb. Beetje dezelfde trekjes ook. Kan het niet aanzien, want die date was toen zo ongemakkelijk Krijg er weer helemaal hetzelfde gevoel bij
Ja, dat vond ik ook. Het kan natuurlijk dat ze geen behoefte heeft aan seks, maar ze was zo negatief over alles. Had het idee dat ze helemaal geen fijne ervaring(en) heeft gehad in het verleden, en dat ze zich daarom opstelt alsof ze het niet wil/nodig heeft.
Jaar goed beginnen wie zit ook klaar?
Ik!
Lekker charmant zit ze erbij met haar jurk hahaha
Soortvan. Echt té brak
Inderdaad, het kwam er ook niet helemaal soepel uit gister. Ik weet dat sommige mensen gewoon geen behoefte hebben aan seks en dat is natuurlijk helemaal oké. Maar hier lijkt gewoon veel meer achter te zitten.
Haha slaat nergens op dit maar zit helemaal te cringen door het woord vrijen
Hahaha ik hoor het ook altijd op een bepaalde manier in mn hoofd. Kan niet uitleggen maar beetje zoals de juf het zegt bij seksuele voorlichting op de basisschool.
Iemand zegt vrijen, ik: hihihihihihi
Zó volwassen
Goeie stem dit wel
Gezellige date allebei op hun telefoon
Hahahha ook echt de uitslag van de F1
O mijn God nee… zegt hij dit echt zo is dit weer xo’n botte hork
Ohneee je stem hahaha en zelf superhard lachen dat kan toch niet
Ik vind hem ook een beetje lijken op die man die ook zo’n eikel was, die gematched werd aan die Jolanda (?) die zo van schoonmaken hield. Misschien is het z’n broer
Mijn god wat is hij lomp. Het lijkt alsof hij soms ook gewoon niet op haar reageert. Terwijl ze denk ik best een leuke gezellige vrouw is.
Echt wtf die vent, waar halen ze dat soort schorem vandaan
JA DAT ZEG IK TOCH jezus wat een toon