Hahaha goeie edit
Hahaha ja ik dacht: deze post kan anders zo verkeerd worden opgevat!
Wow die man, bloed onder m’n nagels vandaan jij bepaalt toch niet wat een ander heerlijk moet vinden
meid komt pas net kijken. Was ik maar weer 20⏪
Jongens ik ben helemaal van de leg. Vergeet heel de tijd dat het om 7 uur begint
Gatver die vent ‘dat moet jij heerlijk vinden’ dat bepaalt ze zelf wel
Zal ik je morgen om 18.55 even taggen? Haha
Ja echt hè, wtf. Wat is dat met zo’n man. Wie denk je dat je bent. Word plaatsvervangend boos
Ik ook Haha zat gelijk gefrustreerd naar de tv te schreeuwen. Vooral omdat ik wat dat betreft net zo ben als zij. Laat me met rust
Valt het jullie ook op dat al die vrouwen zeggen: ik denk dat ik over je heen ga lopen en ik wil geen man die te lief is.
Ik vind dit altijd zulke domme opmerkingen?? Je moet in je handjes knijpen als je een lieve man tegenkomt. Lief zijn is juist heel belangrijk in een relatie. Die vrouwen bedoelen dan eigenlijk dat ze geen lulletje rozenwater zonder eigen mening willen, maar zeg dat dan!! Niet dat iemand ‘te lief’ is. En als je zegt dat je over iemand heen loopt, heb je echt een hoge pet op van jezelf.
Edit: Ik doel hier niet op die oudere man die alleen maar seks wil hoor. Maar op dat blondje meisje van net die zei dat die jongen te lief is.
Eens. Vaak komt het er ook zo hakkelend uit als ze het op zo’n manier proberen te draaien. Kun je beter maar gewoon aardig de waarheid zeggen. Net zoiets trouwens dat als de ene niet wil verlengen en vriendschap (haha) voelt, de ander dat ook vaak heeft. Geloof ik ook 9 vd 10 keer niet
Jaaaa
Ja, die vriendschappen! Ook zo iets ergerlijks. Zeggen ze ook altijd bij first dates: ja ik wil je wel zien, maar dan als vrienden?
Echt why
Wow dude, rustaaaaaagh
Haha omg hij gaat er met een gestrekt been in
Aaaaaal dat geanalyseerr wat verschrikkelijk.
Niet te doen, echt bizar! Hij is op z’n pikkie getrapt hoor
Hahaha mijn vriend is aan het klussen en kijkt op de achtergrond ook een keer mee. Hoor ik ineens vanuit de hoek:
'surprise, ze zijn allebei knettergek. En daarom zijn ze nog steeds alleen. Einde.
Ja en hard ook denk ik.
Dit lijkt me het ideale moment voor haar om afscheid te nemen. Ze zij duidelijk geen match
Je moet het niet in het vergrootglas trekken joh