Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Wat een ramp, als je totaal geen klik hebt met iemand en je moet nog veel uren vol zien te krijgen. Pijnlijk om naar te kijken dit

Ja dan wil je toch gelijk je koffer pakken :joy:

1 like

ja echt, laatst ook een wat jonger koppel. Echt de krekels waren niet aan te slepen. Ik dacht ga dan gewoon spelletjes doen ofzo in plaats van doodstil tegenover elkaar zitten

1 like

Ja maar dat, je kunt zoveel doen. Hoe moeilijk kan het zijn om dan iets te bedenken samen ipv niks te zeggen of op je telefoon te gaan zitten

3 likes

Wat een drama dit :joy:

1 like

Hoezo wil je niks weten van je date? :joy: waarom zit je daar dan joh. Zo wil je jezelf toch niet terugzien op tv. Afgang

2 likes

Ik was hem echt na het eten gepeerd. Of moet je 24 uur blijven? Zal wel contractueel zijn opgesteld

nou volgens mij ging dat ene jonge koppel laatst wel nog op dezelfde dag, toen concludeerden ze beiden van ja dit gaat hem niet worden. Dus kan wel denk ik. Oei ze is het helemaal zat zo te zien(voorstukje morgen)

edit; nu ga ik wel twijfelen maar misschien herinnert iemand anders zich dit ook nog

Die chick vindt zichzelf ook wel erg leuk.

2 likes

Nou iddā€¦ best een leuke kerel wel, althans ik kijk net 5 min.

Dat andere stel god de awkwardness.

Hahaha ik snap ook niet dat waarom de vrachtwagen chauffeur zich heeft opgegeven als hij niet zoā€™n prater is.

Edit: ahhh ik vind het zielig, wat is deze vrouw onnodig hard

Hallooo hoezo wist ik niet van het bestaan van dit topic af. Echt mijn lievelingsprogramma!

1 like

Ja idd, wat een raar accent had zij kon 't totaal niet plaatsen

Edit: oh of bedoelde je die met de plas angst

1 like

Heb de aflevering van vandaag nog niet gezien, maar ik dacht bij de aflevering van gisteren eerst ff dat Mike de Boer ineens in 't programma zat hahaha :laughing:

1 like

Ik kijk dit sinds kort (ik bleef stug volhouden dat SBS alleen slechte tv maakt, maar voor dit ben ik gezwicht) en ik vind het zo vermakelijk en de perfecte erger-tv. Zelfs mijn vriend - die geen Nederlands spreekt - wil dit nu iedere dag kijken :joy:

2 likes

Ze was wel echt hard tegen 'm maarja, zij heeft wel initiatief getoond. Hij zei ook echt nee toen ze vroeg of ie nog wat wilde weten van dā€™r :joy: nja, dan snap ik ook niet zo goed wat je wilt bereiken met dit programma :joy: aan de andere kant, misschien is ie wel door anderen opgegeven voor dit programma en had ie er ook helemaal geen zin in :sweat_smile:

Ja maar wat een lul zeg. Mijn eerste indruk van haar was niet zo goed, maar gisteren zat ik haar te supporten vanaf de bank hoor toen ze alles op tafel gooide haha :partying_face: Vond haar ook helemaal niet zo hard.

5 likes

Er kwam ook echt letterlijk helemaal niks uit :joy:. Ik zou ook echt not amused zijn als een date zich zo idioot gedraagt.

1 like

ā€œNee, dat was feestā€ :joy: die moeder aan de telefoon haha

3 likes

Hahahaha wel grappig dat die man zelf zo zweverig is en dan zoā€™n moeder heeft